Kuigi sel aastal ei näe me uut Assassin’s Creedi mängu, ei suuda Ubisoft siiski oma parkuurivaid mõrvareid täielikule puhkusele saata. Detsembris jõuab kinolinadele „Assassin’s Creedi“ film, peaosas Michael Fassbenderiga, ning mõistagi on fännide ootused linateose osas suured. Loodetakse näha klassikalisi seeria elemente – kiiretempoline võitlus, katuseid mööda käimine, ning eelkõige mõistagi kõrged kukkumised heinakuhjadesse. Eriti just viimase triki lavastamisel ei paneks keegi režissöör Justin Kurzelile pahaks arvutimaagia kasutamist. Kes ikka sooviks oma elu ohtu seades peadpööritavatest kõrgustest alla viskuda? Saage tuttavaks: Michael Walters, Fassbenderi kaskadöör-dublant.
Krunzeli sõnul soovitakse „Assassin’s Creedi“ võtetel eriefektide kasutamist võimalusel vältida, mistõttu saavad suurem osa filmis nähtavatest kaskadööritrikkidest olema reaalsed. Seetõttu võetigi vastu otsus, et Walters hüppab alla 125 jala ehk umbes 38 meetri kõrguse kraana otsast, et autentselt lavastada mängudes ikooniliseks kujunenud vabalangemine. Tegemist on kõrgeima filmikaskadööri poolt sooritatud hüppega viimase kolmekümne viie aasta jooksul.
On positiivne näha, et „Assassin’s Creedi“ filmimeeskond on teose loomisel valmis tegema pööraseid trikke. Loodame, et Waltersi kõrge kukkumine ei kujune metafooriks filmi vastuvõtule publiku poolt, kui teos 21. detsembril kinodesse jõuab.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …