Tänavuse Tokyo Game Show messile eelnenud PlayStationi pressikonverentsi raames tatsus lavale ka legendaarne mänguarendaja Hideo Kojima, et rääkida pisut oma stuudio esikteosest Death Strandingust. Esmakordselt sel suvel toimunud E3 messil välja kuulutatud videomäng jättis peale treileri nägemist rohkem küsimusi kui vastuseid ning Kojima hiljutine sõnavõtt parandas seda situatsiooni vaid osaliselt.
Mehe sõnul saab tegemist olema avatud maailmat omava märulimänguga, mis „ühendab mängijaid“. Kojima kirjeldas teisi koostöö- ja mitmikmänge kui teoseid, kus mängijad kasutavad üksteisega võitlemiseks vaid kaikaid. Death Stranding hakkaks pakkuma lisaks kaigastele aga ka köisi, et mängijaid omavahel lõõga panna. Kojima tahab pakkuda märulimängu, mis sisaldaks rohkemat kui ainult kaigastega vehkimist. Mida see kõik tähendab, seda teab hetkel vaid Kojima ise ning pressikal nähtud armas pilt ühenduses olevatest inimestest (muuhulgas ka Norman Reedusest ja Guillermo del Torost) ei ütle.
Peale kahte lõiku muutsin artikli kategooria ära, sest ilmselgelt pole siin piisavalt liha luudel, et seda uudiseks kutsuda. Ometigi jälgin ma Kojima uut projekti põnevusega, sest see on jätkuvalt üks ägedaim ja meeldejäävaim asi tänavuse E3 juures. Kõik tundub niivõrd tobe… et see on lihtsalt suurepärane!
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Teine Tase 472 × Viis aastat tagasi naersime selle mängu üle. Aga nüüd?
Amazoni eduka seriaali tõttu on Fallout populaarsem kui kunagi varem. Just sel põhjusel on Sten …
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …