Esimene Star Wars Battlefront tundus alguses suurepärane ning lõppteos oli tõepoolest fantastilise visuaalse ilmega. Veidike aga süvenedes sai selgeks, et kogu mäng on siiski pigem lati alt läbi minevat, kuna eirati seda, mis tegi „Star Warsist“ „Star Warsi“. Nimelt keskendus teos vaid netipõhisele mitmikmängule ja kuigi teoreetiliselt ei ole see mitte midagi uut (sarnast valemit kasutasid ja kasutavad siiani üpriski edukalt Overwatch ning esimene Titanfall), ei tundunud see Battlefronti puhul just kõige õigustatum.
Võttes arvesse, kuivõrd palju „Star Warsi“ universumi põhjal erinevat lisamaterjali filmide, animatsioonide, raamatute, koomiksite ja muu põhjal loodud, saab selgeks, kui rikkalik tolle maailma mütoloogia on. Mitte luua üksikmängukampaaniat näib seega üpriski rumala ideena. Õnneks on EA ja DICE sellest aru saanud, sest selle aastanumbri lõpujoonel ilmuv Star Wars Battlefront 2 saab lisaks mitmikmängule ka üksikmängu koos haarava narratiiviga, mis leiab aset mitmetel erinevatel ajastutel.
Tegemist ei ole esimese korraga, mil EA oma mitmikmängupõhistesse tulistamismärulitele loo külge poogib – eelmisel aastal harukordse kiidulaulu vääriliseks saanud Titanfall 2 paistis samuti paljudele (ent mitte minule) silma just oma üksikmängukampaania tõttu.
Allikas: Gameinformer
Värske ⚡
-
Teine Tase 532 × Soomlased astusid oma uue mänguga ämbrisse?
Põhjanaabrite kuulsaim mängustuudio Remedy (Max Payne, Alan Wake) lasi välja uue mängu ja Sten on …
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …