fbpx

Sa pole jätkuvalt miskipärast ära otsustanud, kas 8. aprilli õhtul tasub ikka Solarise Apollo kinos toimuvale MängudeÖÖle sammud seada? Siis äkki veenab sind võimalus kuulata, kuidas arendati ülikõrgelt hinnatud ja ka Level1 2015. aasta parima mängu tiitliga pälvitud The Witcher 3: Wild Hunti? MängudeÖÖ loengusaalis astub üles Philipp Weber CD Projekt REDist, kes töötas viimase Nõiduri saaga mängu juures missioonidisainerina. Loeng toimub mõistagi inglise keeles!

Killing Monsters and Creating Worlds

Philipp Weber (CD Projekt RED)

In The Witcher 3: Wild Hunt you have a dual role: on the one hand you’re playing a lone witcher who travels the countryside looking for work, and on the other hand a father and friend to many diverse characters that live in a believable world. Philipp will talk about how CD Projekt RED combined storytelling and exploration to try and combine the best of both worlds.

Philipp Weber studied history and archaeology in his homeland of Germany and was hired by CD Projekt RED as a quest designer after they checked out his mod Lykaon that he had created for The Witcher 2: Assassin’s of Kings in 2013. Since then Philipp has worked on The Witcher 3: Wild Hunt and its expansions Hearts of Stone and Blood and Wine. Quests designed by him include The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, and There Can Be Only One for Blood and Wine. In addition to contributing as a quest designer, he also worked on the Living World and helped out with facial animations for Hearts of Stone. At the moment Philipp is hard at work on CD Projekt Red’s next game, Cyberpunk 2077.

Koletisi tapmas ja maailmu loomas

Philipp Weber (CD Projekt RED)

The Witcher 3: Wild Huntis on mängijal duaalne roll: ühest küljest ollakse tööd otsiv eraklik nõidur, teisalt aga isafiguur ja ka sõber mitmetele usutavalt ellutoodud maailma asustavatele väga eripalgelistele tegelastele. Philipp seletab, kuidas CD Projekt RED kombineeris mängu luues narratiivi ja mängumaailma avastamise, üritades mängijani tuua mõlema aspekti parimaid külgi.

Philipp Weber õppis oma koduriigis Saksamaal ajalugu ja arheoloogiat. CD Projetk REDi asus Weber missioonidisainerina tööle peale seda, kui 2013. aastal tema The Witcher 2: Assassin’s of Kingsi jaoks loodud Lykaoni-nimeline modifikatsioon stuudio tähelepanu köitis. Tänaseks on Philipp loonud missioone The Witcher 3: Wild Hunti ning selle laienduste, Hearts of Stone’i ja Blood and Wine’i jaoks. Tema poolt disainitud missioonide hulka kuuluvad näiteks Blood and Wine lisapakist The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, ja There Can Be Only One. Lisaks missioonide loomisele töötas Weber ka elava maailma realiseerimisel ning lõi kaasa Hearts of Stone’i näoanimatsioonide loomisel. Hetkel töötab Philipp CD Projekt REDi järgmise mängu, Cyberpunk 2077 juures.

Varasemalt oleme välja hõiganud, et MängudeÖÖ loengusaalis räägib Greg Louden Remedy’st, kuidas loodi Quantum Break, ning kohalikud mänguarendajad arutlevad kogemustest GDC-l ja VR arkaadide olukorrast Eestis. Peagi kuulutame välja ka viimased ettekanded!