fbpx

Eelmisel nädalal väljakuulutatud Call of Duty: WWII kohalt pidi saladuseloor kerkima 26. aprillil Activisioni otseülekande käigus, kuid tundub, et ka nemad ei ole värskeid mänge painavate lekete eest kaitstud.

CharlieInteli kaudu lekkisid internetti Call of Duty: WWII Austraalia turu jaoks loodud reklaammaterjalid, mis jagavad infot teose eri aspektide kohta. Vast kõige huvitavam infokild on teose väljalaskekuupäev, milleks on märgitud 3. november. Veel saame teada, et taaskord saab olema võimalik osa võtta Normandia dessandist ning võidelda veel mitmetel Teise maailmasõja suurimatel lahingutandritel. Mängu kampaania lubab rääkida loo kamraadidest, kes võitlevad vabaduse eest maailmas, mis seisab türannia äärel. Kõik see saab olema esitatud võrratult elulise graafilise lahendusega läbi filmilikult plahvatuslike momentide, milleks on suuteline vaid Call of Duty.

Mitmikmäng toob samuti kaasa tempoka madina paljudes sõja asupaikades ning lubab pakkuda uusi ja huvitavaid viise Call of Duty kommuuniga kontakteerumiseks ja sotsialiseerumiseks. Lisaks hõlmab uus mäng väidetavalt ka kooperatiivset mängulaadi eraldiseisva kampaaniaga.

Tegu näib olevat klassikalise müügijutuga, mis kujutab värsket Call of Duty’t kui Järgmist Parimat Asja Pärast Viilutatud Leiba. Mammutliku tulistamisseeria tänavuse sissekande eest vastutab Sledgehammer, kelle eelmine teos oli Call of Duty: Advanced Warfare. Käesoleva aasta WWII on vastus seeria eelmise teose, Infinite Warfare’i leigele vastuvõtule, mille eesmärgiks on viia Call of Duty tagasi juurte juurde.  Mida mäng endast reaalselt kujutab, näeme 26. aprillil Activisioni otseülekande vahendusel.

Allikad: VG24/7, CharlieIntel