Kui mänguarendaja-väljastaja Gearbox Software paar päeva tagasi valju hääle ja rõõmsa meelega kuulutas, et astub oma järgmise teose, Bulletstorm: Full Clip Editioni eriväljaandega partnerlusse PC-mängude võtmete edasimüüja G2A-ga, väljendas internet (nagu internetil kombeks) oma imestust ja pahameelt. Aga miks?
Seda seetõttu, et G2A-l on maine, mille kohaselt ei hooli firma oma klientidest ning pigistab silma kinni, kui petised nende platvormil tegelevad. Veidral kombel taolised süüdistused Gearboxi algul ei häirinud, ent peale üleveebilist hädakisa, otsustas kompanii enda uuele partnerile mitu ettekirjutust teha. Nende hulka kuulusid G2A kliendikaitseteenuse tasu kaotamine, tasuta juurdepääs mänguarendajatele toote legitiimsuse kontrollimiseks, lihtsakoelise ja ilma lisatasudeta maksusüsteemi kehtestamine ja palju muud. Aega otsustamiseks anti kuni mängu ilmumiseni.

Praeguseks hetkeks on mäng ametlikult väljas ning kahe kompanii omavaheline koostöö jäigi katki. Siiski jääb aga õhku küsimus – miks muutis Gearboxi oma meelt alles siis, kui üheks nende otsuse laitjaks osutustuntud Youtube’i mängukriitik Totalbiscuit, kes lubas Gearboxi mänge tulevikus enam mitte kajastada (kuuldavasti sündisid Gearboxi ettekirjutised koostöös just TB-ga)? Miks G2A varasem reputatsioon neid enne ei morjendanud?
Äkki kõik teised said aru, kui halb Full Clip Editioni viimane treiler oli ning ainult G2A oli valmis Gearboxiga käed lööma…?
Allikas: Waypoint
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …