Kui mänguarendaja-väljastaja Gearbox Software paar päeva tagasi valju hääle ja rõõmsa meelega kuulutas, et astub oma järgmise teose, Bulletstorm: Full Clip Editioni eriväljaandega partnerlusse PC-mängude võtmete edasimüüja G2A-ga, väljendas internet (nagu internetil kombeks) oma imestust ja pahameelt. Aga miks?
Seda seetõttu, et G2A-l on maine, mille kohaselt ei hooli firma oma klientidest ning pigistab silma kinni, kui petised nende platvormil tegelevad. Veidral kombel taolised süüdistused Gearboxi algul ei häirinud, ent peale üleveebilist hädakisa, otsustas kompanii enda uuele partnerile mitu ettekirjutust teha. Nende hulka kuulusid G2A kliendikaitseteenuse tasu kaotamine, tasuta juurdepääs mänguarendajatele toote legitiimsuse kontrollimiseks, lihtsakoelise ja ilma lisatasudeta maksusüsteemi kehtestamine ja palju muud. Aega otsustamiseks anti kuni mängu ilmumiseni.
Praeguseks hetkeks on mäng ametlikult väljas ning kahe kompanii omavaheline koostöö jäigi katki. Siiski jääb aga õhku küsimus – miks muutis Gearboxi oma meelt alles siis, kui üheks nende otsuse laitjaks osutustuntud Youtube’i mängukriitik Totalbiscuit, kes lubas Gearboxi mänge tulevikus enam mitte kajastada (kuuldavasti sündisid Gearboxi ettekirjutised koostöös just TB-ga)? Miks G2A varasem reputatsioon neid enne ei morjendanud?
Äkki kõik teised said aru, kui halb Full Clip Editioni viimane treiler oli ning ainult G2A oli valmis Gearboxiga käed lööma…?
Allikas: Waypoint
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …