Kui mänguarendaja-väljastaja Gearbox Software paar päeva tagasi valju hääle ja rõõmsa meelega kuulutas, et astub oma järgmise teose, Bulletstorm: Full Clip Editioni eriväljaandega partnerlusse PC-mängude võtmete edasimüüja G2A-ga, väljendas internet (nagu internetil kombeks) oma imestust ja pahameelt. Aga miks?
Seda seetõttu, et G2A-l on maine, mille kohaselt ei hooli firma oma klientidest ning pigistab silma kinni, kui petised nende platvormil tegelevad. Veidral kombel taolised süüdistused Gearboxi algul ei häirinud, ent peale üleveebilist hädakisa, otsustas kompanii enda uuele partnerile mitu ettekirjutust teha. Nende hulka kuulusid G2A kliendikaitseteenuse tasu kaotamine, tasuta juurdepääs mänguarendajatele toote legitiimsuse kontrollimiseks, lihtsakoelise ja ilma lisatasudeta maksusüsteemi kehtestamine ja palju muud. Aega otsustamiseks anti kuni mängu ilmumiseni.
Praeguseks hetkeks on mäng ametlikult väljas ning kahe kompanii omavaheline koostöö jäigi katki. Siiski jääb aga õhku küsimus – miks muutis Gearboxi oma meelt alles siis, kui üheks nende otsuse laitjaks osutustuntud Youtube’i mängukriitik Totalbiscuit, kes lubas Gearboxi mänge tulevikus enam mitte kajastada (kuuldavasti sündisid Gearboxi ettekirjutised koostöös just TB-ga)? Miks G2A varasem reputatsioon neid enne ei morjendanud?
Äkki kõik teised said aru, kui halb Full Clip Editioni viimane treiler oli ning ainult G2A oli valmis Gearboxiga käed lööma…?
Allikas: Waypoint
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: Redfall
Redfall, Redfall, Redfall! Ei midagi? Nojah, tundub, et seda nime võib öelda küll ilma, et …
-
Teine Tase 424 × Kas täiskasvanud mehed peaksid *seda* tegema?
Allan ja Sten avastavad jätkuvalt uue Zelda mängu avatud maailma võlusid, Andri on aga proovinud …
-
Teine Tase 423 × Räägime 2023. aasta parimast videomängust
Jah, saate pealkiri esitab kaaluka väite, ent värskelt ilmunud The Legend of Zelda: Tears of …