Kui mänguarendaja-väljastaja Gearbox Software paar päeva tagasi valju hääle ja rõõmsa meelega kuulutas, et astub oma järgmise teose, Bulletstorm: Full Clip Editioni eriväljaandega partnerlusse PC-mängude võtmete edasimüüja G2A-ga, väljendas internet (nagu internetil kombeks) oma imestust ja pahameelt. Aga miks?
Seda seetõttu, et G2A-l on maine, mille kohaselt ei hooli firma oma klientidest ning pigistab silma kinni, kui petised nende platvormil tegelevad. Veidral kombel taolised süüdistused Gearboxi algul ei häirinud, ent peale üleveebilist hädakisa, otsustas kompanii enda uuele partnerile mitu ettekirjutust teha. Nende hulka kuulusid G2A kliendikaitseteenuse tasu kaotamine, tasuta juurdepääs mänguarendajatele toote legitiimsuse kontrollimiseks, lihtsakoelise ja ilma lisatasudeta maksusüsteemi kehtestamine ja palju muud. Aega otsustamiseks anti kuni mängu ilmumiseni.
Praeguseks hetkeks on mäng ametlikult väljas ning kahe kompanii omavaheline koostöö jäigi katki. Siiski jääb aga õhku küsimus – miks muutis Gearboxi oma meelt alles siis, kui üheks nende otsuse laitjaks osutustuntud Youtube’i mängukriitik Totalbiscuit, kes lubas Gearboxi mänge tulevikus enam mitte kajastada (kuuldavasti sündisid Gearboxi ettekirjutised koostöös just TB-ga)? Miks G2A varasem reputatsioon neid enne ei morjendanud?
Äkki kõik teised said aru, kui halb Full Clip Editioni viimane treiler oli ning ainult G2A oli valmis Gearboxiga käed lööma…?
Allikas: Waypoint
Värske ⚡
-
Leho mängis… üheosalisi Euroopa sidescroller’eid
Nagu juba kuuel varasemal aastal, tuleb ka tänavu jaanuaris minu tagasivaade Euroopas valmistatud sidescroller’itele. Ning …
-
Teine Tase 406 × Aasta 2023 esimene suur üllataja on selgunud?
Sten ja Allan on mõlemad mänginud 2023. aasta esimest suuremat mängu ning leiavad, et tegemist …
-
Leho mängis… 25 aasta vanuseid kihutamisi
Taas on üks aasta mööda vuhisenud ja nagu paaril korral varem, vaatan sellise kiirustamise tuules …