fbpx

PlayerUnknown’s Battlegrounds – mäng nii populaarne, et see roogib kokku raha, purustab rekordeid ning inspireerib teisi mänguarendajaid. Teose arendaja Bluehole leiab, et üks inspireeritutest on läinud aga liiga kaugele!

Fortnite, Epic Gamesi ellujäämismäng, lisas alles hiljuti ka enda teosesse battle royale mängulaadi, mis asetab 100 mängijat ühele kaardile ning käsib neil senikaua omavahel rahmeldada, kuni alles on jäänud vaid üks.

Bluehole andis aga eelmise nädala lõpus välja pressiteate, milles öeldi selgesõnaliselt, et ei olda Epic Gamesi käitumisega rahul ning vajadusel ollakse valmis nende vastu isegi teatuid meetmeid rakendama. Meetmete olemust ei paljastatud, samuti jäi pisut selgusetuks, miks Epic Gamesi peale pahased ollakse – on ju battle royale mängulaad olnud kasutuses juba aastaid. Hiljem PC Gamerile antud usutluses väideti, et probleemiks oli viis, mil moel Epic Games enda versiooni reklaamis, nimelt toodi PUBGi nimi väljahõikes septsiaalselt välja. Epic Games on ühtlasi ka Unreal Engine 4 autor – täpselt selle mängumootori peale on PlayerUnknown’s Battlegrounds üles ehitatud, samuti tasutakse selle kasutamise eest ka jätkuvalt litsentsitasusid. See aga ei tähenda, et selle tulemusena oleks Epic Games justkui välja teeninud õiguse kasutada PUBGi enda reklaamikampaanias, vähemalt nii leiab Bluehole’i asepresident Changhan Kim.

Tagatipuks näeb Bluehole PUBGi ja Fortnite’i versiooni vahel väga suuri sarnasusi ning kardetakse, et Epic Games võib Unreal Engine 4 uuendades lisada sinna täiendusi, mis eelkõige nende mängu paremaks muudavad ning teised stuudiod jäetakse sel puhul sekundaarseks. Tegu on üpriski veidra situatsiooniga, mida saab lahendada vaid ühel viisil – 100 Epic Gamesi ja Bluehole’i töötajat saadetakse langevarjudega üksikule saarele ning seejärel rahmeldatakse omavahel, kuni alles on jäänud vaid üks! Virtuaalselt muidugi.

Fortnite Battle Royale on alates homsest kõikidel platvormidel (PC, PS4 ja Xbox One) tasuta saadaval.

Allikas: PC Gamer