fbpx

Kui mikromaksed panevad mängijad sageli pead kratsima, siis stuudiote jaoks on tegu kullaauguga. Seda tõestab ehedalt Activision Blizzard, mis teenis eelmisel aastal mikromaksete pealt rohkem kasumit kui mängude müügist.

Activision Blizzard avaldas hiljuti oma 2017. aasta viimase veerandi finantsaruande, millest selgub, et stuudio eelmise aasta käive oli firma jaoks rekordiline 7,16 miljardit dollarit. Sellest summast tervelt 4 miljardit tuli aga mikromaksetest.

Mängusiseste ostude osatähtsust Activision Blizzardi jaoks aitab osaliselt seletada asjaolu, et firma alla kuulub King, Candy Crushi ja teiste aktiivselt mikromakseid rakendavate mobiilimängude looja. Kuid Kingi tuluosa moodustab 2 miljardit dollarit, mis tähendab, et teine pool mikromaksetest saadud tulust laekus PC- ja konsooliturult.

Kõik Activison Blizzardi suurekaliibrilised mängud, nagu Destiny 2, Overwatch ja Call of Duty: WWII sisaldavad mikromakseid ja nende pealt teenitud tulu näitab selle ärimudeli elujõulisust. Kuigi võib näida, et vastuseis mikromaksetele mängijate seas on üksmeelne, näitavad numbrid, et stuudiod teenivad nende pealt röögatuid kasumeid. Sellel on omakorda kindlasti mõju nii Activision Blizzardi teostele kui ka mängutööstusele laiemalt.

Samas aruandes andis firma ka teada, et tänavuse Call of Duty kodustuudio on Treyarch, kuid ei kinnitanud hiljutisi kuulujutte selle kohta, kas järgmine teos seerias saab olema Black Ops 4.

Allikas: VG24/7