fbpx

Mullu suvel varajases ligipääsus ilmunud Fortnite suutis inimestes vaid hetkeks huvi tekitada, ent siis see järsku plahvatas ja sai üheks populaarseimaks mänguks kõigest kuue kuuga – isegi Drake mängib seda! Kõige parem selle juures on, et tol hetkel populaarne battle royale mängulaad vorbiti valmis kõigest kahe kuuga ja algselt ei pidanud see isegi tasuta olema.

Epic Gamesi Ed Zobrist ütles GDC-l (Game Developer Conference) ettekannet tehes: „Me alustasime selle kallal töötamist umbes samal ajal, kui Save the World (Fortnite’i esialgne ellujäämisele keskenduv mängulaad) välja tuli. Kaks kuud arenduses olnud, paisati Battle Royale turule 26. septembril.“

Selleks, et töö saaks kiiresti tehtud, aga samal ajal hoides PvE versiooni pinnal, toodi sisse raskekahurivägi. „See oli Unreal Tournament tiim, kes tuli meile appi ja võttis ohjad enda kätte, et arendada välja PvP (mängija versus mängija) versioon Fortnite’i PvE (mängija versus keskkond) mängulaadi kõrvale“ rääkis Zobrist.

Algselt pidi Battle Royale olema osa Save the World’ist, et rahuldada mängijate vajadust inimliku võistluse vastu. Probleem seisnes aga selles, et Save the World oli tasuline varajase ligipääsu mäng, mis oleks pannud Battle Royale’ile ette 40-dollarilise müüri ja oleks kindlasti aeglustanud selle arengut. Zobrist ütles, et alles kahel viimasel nädalal võeti vastu otsus lahutada Battle Royale Save the World’ist ja teha see ka tasuta mängitavaks – ilmselt päästis see Fortnite’i unustuste hõlma vajumisest. „Ma kahtlen, et mõni suur väljaandja oleks suutnud teha sellise lükke, mida meie tegime“ ütles Ed.

Loomulikult oli suur osa tööst juba varasemalt tehtud, kuna Fortnite’i hakati arendama 2011. aastal, aga Epic Games suutis teha uskumatu kannapöörde. See, kuidas nii lühikese ajaga arendatud mängulaad suutis originaalmängu nii massiivselt enda varju jätta, on ennekuulmatu.

Allikas: PC Gamer