Nightdive Studios jätkab klassikalise System Shock seeria taaselustamisprojekti peale väikest puhkust. Neljapäeval toimunud GDC 2018 konverentsil rääkisid tegevdirektor Stephen Kick ja ettevõtte arendusdirektor Larry Kuperman intervjuus pausi põhjustest ja hetkeseisust.
Kicki sõnul mindi liiga kaugele algsest kavast ja demost, mida näidati Kickstarteri toetajatele. Kuperman lisas, et mida rohkem projekt arenes, seda ambitsioonikamaks muutus meeskond. Iga liige tahtis mängule omaenda jälje jätta, mis ajas teose üha kaugemale esialgsest visioonist, mida projekti toetavatele inimestele pakuti.
Peale arendustiimis toimunud muudatusi, tehti plaanid ümber ja liiguti tagasi selle poole mis lubati: modernne versioon klassikalisest 1994. aasta System Shockist. Lisaks suunamuutusele, vahetati välja ka varajasem Unity uue Unreal mängumoootori vastu. Kick lubas, et Kickstarteri toetajad saavad näha Aprillis juba esimesi kaadreid uuest versioonist.
Ootuste järgi peaks mäng valmis olema ja välja tulema 2020. aasta esimeses kvartalis. SHODAN, hoia sa alt!
Allikas: PCGamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 407 × Esmatutvus Elden Ringiga: ma ei saa mitte midagi aru!
Aastanumbriks on küll juba 2023, ent Andri on alles nüüd avastamas 2022. aasta kõige paremat …
-
Leho mängis… üheosalisi Euroopa sidescroller’eid
Nagu juba kuuel varasemal aastal, tuleb ka tänavu jaanuaris minu tagasivaade Euroopas valmistatud sidescroller’itele. Ning …
-
Teine Tase 406 × Aasta 2023 esimene suur üllataja on selgunud?
Sten ja Allan on mõlemad mänginud 2023. aasta esimest suuremat mängu ning leiavad, et tegemist …