Nightdive Studios jätkab klassikalise System Shock seeria taaselustamisprojekti peale väikest puhkust. Neljapäeval toimunud GDC 2018 konverentsil rääkisid tegevdirektor Stephen Kick ja ettevõtte arendusdirektor Larry Kuperman intervjuus pausi põhjustest ja hetkeseisust.
Kicki sõnul mindi liiga kaugele algsest kavast ja demost, mida näidati Kickstarteri toetajatele. Kuperman lisas, et mida rohkem projekt arenes, seda ambitsioonikamaks muutus meeskond. Iga liige tahtis mängule omaenda jälje jätta, mis ajas teose üha kaugemale esialgsest visioonist, mida projekti toetavatele inimestele pakuti.
Peale arendustiimis toimunud muudatusi, tehti plaanid ümber ja liiguti tagasi selle poole mis lubati: modernne versioon klassikalisest 1994. aasta System Shockist. Lisaks suunamuutusele, vahetati välja ka varajasem Unity uue Unreal mängumoootori vastu. Kick lubas, et Kickstarteri toetajad saavad näha Aprillis juba esimesi kaadreid uuest versioonist.
Ootuste järgi peaks mäng valmis olema ja välja tulema 2020. aasta esimeses kvartalis. SHODAN, hoia sa alt!
Allikas: PCGamer
Värske ⚡
-
Gotham Knights näitab, milline on elu ilma Batmanita – natuke liiga masendav
Batman on surnud. Elagu Batman! Just selline on alguspunkt tänavu oktoobris ilmuvale kolmanda isiku vaates …
-
Teine Tase 381 × Kui kallis peaks olema Eestis tehtud videomäng?
Valminud on järjekordne arvutimäng, mille autoriks eestlane. Andri on teosega tutvunud ning selgitab Stenile, kas …
-
Unustage paberid! Nutitelefon, palun
Indie-hitt Papers, Please ilmus arvutil aastal 2013. See oli terve igavik tagasi! Sestap ei osanudki …