LawBreakers tekitas viimasel paaril aastal suurt poleemikat – tegu on reaalsuses üpris huvitava mänguga, mille elu oli tugevalt raskendatud mängu põhilooja, Cliff Bleszinski ülbe käitumise tagajärjel tekkinud negatiivse meediakajastuse tõttu. Samuti puudus teosel õige lähenemine põhiliste mängumehhaanikate õpetamisele. Nüüd, pärast pikka perioodi, mil isegi mänguteemalised meemid muutusid igavaks, otsustas stuudio oma jõudu muude projektide tarbeks rakendada.
Oma blogipostituses nentis arendusstuudio, et saab oma teose edutusest täiesti aru ning neil on olukorrast vägagi kahju. Ükski mänguarendaja ei ärka hommikul mõtttega „nüüd tahaks küll s**ta mängu teha!“ ja Boss Key Productions ei ole erand. LawBreakersi üleviimine tasuta mudelile – liigutus, mis tundub enam kui elementaarsena ning mis oli mängu algne turundusplaan – nõuab aga aega ja rahalisi vahendeid ning stuudio ei saa samal ajal lihtsalt rahulikult istuda. Nende sõnul on uus videomäng juba arenduses ja tegu on kireprojektiga, mille avalikustamist ei jõua stuudio ära oodata.
Loodetavasti läheb Boss Key uuel mängul eelmisest paremini.
Allikas: Boss Key Productions
Värske ⚡
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …