Pärnus asetseva kohaliku mängustuudio Gamecan loodav Overstep on Level1 huviorbiidis olnud pikalt. Tõsi, viimasel ajal oleme olnud pigem vaikses ootusärevuses, et mis mänguga juhtunud on. Overstep on olnud arenduses 2015. aastast alates, 2016. aasta lõpul korjati arendusprotsessi kiirendamiseks hoogu aga Kickstarteri vahendusel, kus loodeti koguda 100 000€. Kahjuks jäi antud eesmärk saavutamata. Nüüd, peale pikemat vaikust, saame mängust uuesti rääkida: Gamecan on kokku kogunud 300 000€ väärtuses investeeringuid ning loodab 9-12 kuuga Steam Early Access programmi vahendusel mängijateni jõuda.
Kuigi Overstepi arendust alustati juba kolm aastat tagasi, nimetab stuudio tegevjuht Marten Palu naljatades eelnevat tööd pigem turu-uuringuks ning lisab, et tõsine uus eesmärgistatud arendustöö algas mõne kuu eest. „Oleme mõnda aega üpris vaiksed olnud, et samm tagasi astuda ja oma sihtgrupiga võimalikult palju suhelda. Usume, et oleme jõudnud mängudisainini, millel on muude tulistamismängude seas oma koht,“ lisas Marten. Hetkel ainsa mängulaadi peamine eesmärk on pakkuda publikule meelelahutust, ühendades omavahel akrobaatilise liikumise ja üksikisikuvaates märuli.
Overstepi arendustegevuse eestvedaja Marten on alati olnud tõsimeelne mängur, kuid sellest enam on ta südames ettevõtja. „See mõte, et saaksin ehk mõne aasta pärast Pärnus kolmekümnele kohalikule mängutööstuses tööd pakkuda, toob naeratuse näole. Pärnu kui kodukoha suure armastajana, on mulle väga tähtis siia uusi võimalusi luua ja linna arendada,“ lisab Marten. „Oma alati veidi utoopiliste unistustega olen sammukese sellele lähemale jõudnud, et seda väärtust siin suurtes kogustes pakkuda.“
Loodame, et antud uudise valguses saame mängust lähiajal taas kirjutada
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, osa 38: Me tegelikult vihkame animet?!
Luuserid on kolm (3!) kuud jõudu kogunud, et tuua teieni järjekordne episood. Kui eelmisel korral …
-
Teine Tase 376 × Andri teeb kilpkonnadega… MIDA?!
Meeskond tüürib nostalgilistel radadel, sest värskelt on ilmunud „Teismeliste Ninjakilpkonnade“ teemaline videomäng. Andri teeb avalikuks …
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …