fbpx

Möödunud nädalavahetusel aset leidnud QuakeCon 2018 raames toimus Fallout 76 arutlusring, kus avalikustati hulgaliselt uut informatsiooni tulevase teose kohta. Arutelu viisid läbi Chris Mayer (arendusdirektor), Jeff Gardiner (projektijuht) ja Todd Howard (mängujuht). Aga mida siis räägiti?

Arutelul näidati ülalolevat oskusi seletavat videot, mis räägib erinevate tasemete saavutamisest ja mutatsioonidest. Iga uue tasemega saab mängija lisapunkti, mida rakendada S.P.E.C.I.A.L. tabelis ning iga punktiga saab määrata oskuse, mille saab valida kaardipakkidest.

  • Kuna oskused on määratud, saab neid vahetada vastavalt vajadusele. Näiteks, olles suurem teiste mängijatega võitlemise fänn, tasub suurendada jõudu. Teinekord tahaks jällegi minna rüüsteretkele, selleks aga peaks suunama kõik oma oskused kandevõimesse. Nagu Todd Howard mainis: „Vahetad mõned oskused siin või seal, kus iganes sa ei viibiks!“
  • Maksimaalne tase S.P.E.C.I.A.L. punktide saamiseks on 50. Peale tolle taseme saavutamist saab jätkate uute oskuste omandamist.
  • Teatud kiirgusetasemega on mängija vastuvõtlik mutatsioonidele, millest ei ole pääsu. Jeff Gardiner jutustas loo, milles mängija sai üllatusmutatsiooni nimega „Bird Bomb“, mis suurendas tema hüppevõimet ning vähendas tugevust.
  • Mängus on fotorežiim.

  • Mängija versus mängija (PVP) võitlus on valikuline. Selle rakendamiseks tuleb teise mängija pihta avada tuli, mis antud hetkel teeb minimaalselt kahju. Todd Howard nimetab seda, kui teisele õrnalt vastu vahtimist andmist. Juhul, kui teine mängija on antud situatsiooniga nõus, saab vastata rünnakuga ja relvad teevad juba maksimaalset kahju. Võidu puhul on auhinnaks capsid (Fallouti universumi valuuta)ja kogemuspunktid.
  • PVP algab viiendast tasemest.
  • Kui mängija on üksik hunt ja ei soovi teistega kontakti luua, on võimalus olemasoleva mängu sessioonis teisi mängijaid ignoreerida või blokeerida. Kui aga kohe üldse ei soovi PVP-st osa võtta, saab märkida end „patsifistiks, mis tagab rahuliku mängu ja kaotab PVP mehaanika.
  • PVP lahingnumbrid on mängijate vahel normaliseeritud. Todd Howard mainis, et madala taseme mängija võib hõlpsalt vastu hakata kõrgema taseme mängijale, kes kannab Power Armorit, kuid eelis on otseloomulikult tugevamal mängijal.

  • Kui mängija peaks mõrvama inimese, kes ei aksepteerinud esimese poolt saadetud PVP kutset (antud teo eest ei saa ei capse ega kogemuspunkte), saab ta endale „tahtliku mõrvari” staatuse. Kõik mõrvarid märgitakse kaardile ning teistel mängijatel on võimalus neile jahti pidada. Nagu Todd Howard lisas: „Antud mehaanika muudab s*tapead huvitavaks sisuks“.
  • Kaotusele järgnes surm? Ei tasu muretseda, sest surma puhul jäävad alles kõik capsid ja varustus. Küll aga jääb mängijast maha vanakraam, mida kasutatakse baasi ja varustuse ehitamiseks. Liikudes tagasi surnukeha juurde on võimalik kraam üles korjata. Sealjuures kõige olulisem küsimus: kas see on piisavalt väärtuslik, et tagasi tuua ?
  • Peale surma on mängijal võimalus tasuta teleporteeruda surnukeha lähistele või tagasi Vault 76 kambrisse. Kui aga mängijast on saanud rahaboss Siberist, siis väikese tasu eest saab valida kaardilt ka kaugemad sihtkohad, kuhu edasi reisida.
  • Mis juhtub, kui lõhatakse tuumapomm ? Jah, lugesite õigesti, tuumapomm! See hävitab kõik ehitatud baasid, vaenlased tugevnevad ning muutub ka kaardilt leitav saak (eeldatavasti paremaks).

    • „Appi! Ma just ehitasin kümme tundi Level1 suvemaja ja see on nüüd jäädavalt kadunud?“ Mitte päris. Fallout 76 kasutab sinikoopia süsteemi, mis võimaldab igast ehitisest valmistada skeemi. See tähendab, et kui miskit peaks ehitisega juhtuma, saab mängija ehitada täpselt samasuguse, kuhu iganes soovib (seni kuni mängijal on sinikoopiad olemas).
    • Antud süsteem võimaldab mängijatel hõlpsasti rekonstrueerida ja ümber paigutada enda olemasolevat baasi.
    • Võimalus valmistada muusikariistu.
    • Samuti on lisatud mitmikmängule meeskonna vestlus ning ka piirkonnapõhine avalik vestlus (mida on võimalik vajadusel välja lülitada).
    • Rohkem muusikat kui eelnevates Fallout seeriates, seda lubab komponist Inon Zur isiklikult.
    • V.A.T.S. süsteem on endiselt mängus, ent nüüdsest toimub see reaalajas ning vajab eraldi oskust. Kuidas see reaalselt toimib jäi aga arutelul ebaselgeks. Veel mainiti, et lisades „Perception” tabelisse lisapunkte, suureneb sihtimisoskus.
    • Privaatserverid koos modifikatsioonidega. Todd Howardi sõnul on modifikatsioone mängu raske lisada, kuna kasutusel on nõnda keerukas mitmikmängusüsteem. Kuid olge mureta – meeskond tegeleb sajaprotsendiliselt antud probleemi lahendamisega.

Allikas: Kotaku