fbpx

Suured AAA mängud ei ole väga minu teema, indie-kraam aga kindlasti on! Siinkohal võtan kokku mõned n-ö pisemad teosed, millega mul gamescomi raames tutvuda õnnestus.

Prantsuse stuudio La Poule Noire’i poolt loodud Edgar meenutas visuaalselt natuke mobiilimängu Plants vs. Zombies. Kuna teosest oli gamescomi ajaks valminud vaid umbes 10-minutiline demo, on raske hinnata, kui hea või halb see olema saab. Mängu peategelane Edgar on inspireeritud Prantsuse filmikarakteritest ning on karikatuur introvertsest keskealisest mehest. Edgari seltsiliseks temanimelises 2D-puslemängus on kana, kes kaagutab pidevalt prantsusepäraselt: „Bok bok“.

Šveitslaste Don’t Kill Her ei olnud mul tegelikult plaanides, aga tõmbas ligi oma huvitava käsitsi joonistatud stiiliga. Kahjuks ei jõudnud mängu nii palju süveneda, kui see oleks väärinud. Tegemist on veidra ja sügavmõttelise tõlgendusega mõrvari ja tema ohvri suhtest. Mängija võtab üle mõrvari rolli ning peab ohvri loodud maailmas mõistatusi lahendades saama teada mängu enda mõtte. Lisasin enda nime kiirelt teose uudiskirja saajate hulka ning selle valmides heidan Don’t Kill Herile kindlasti uuesti pilgu.

Juba varasemalt olin Twitteris sattunud peale veidra nimega mängule Annwn: the Otherworld, gamescomil õnnestus Ühendkuningriigi boksis kohtuda ka mängu loojaga. Annwn on Walesi mütoloogias surmajärgne riik ning kõnealuses teoses jõuabki mängija Annwni pärale. Tal tuleb teha strateegilisi otsuseid ning keskkonnast ammutatud energia abil liikudes vältida valvuri vaatevälja sattumist, seda kõike erinevates kaunites udusse mattunud levelites.

Annwn: the Otherworldi kahest arendajast oli kohal Chris, kes on äge pereisa ja oli meiega kohtumisest väga vaimustuses – tuli välja, et olin esimene külastaja, kes temast ja ta mängust varem kuulnud oli. Chrisi positiivne iseloom oli tugevas vastuolus mängu sünge temaatikaga.

Süngest maailmas teeme aga hüppe ülipositiivsesse mängu – Letters: A Written Adventure. Teose peategelane on pisike tüdruk Sarah, kes rändab mööda joonelise vihiku täiskirjutatud ja -joonistatud ridu. Oma rännakutel kohtab plikatirts erinevaid tegelasi ja mõistatusi ning peab otsima tekstist lahendusi, et mängus edasi liikuda. Kahjuks ei õnnestunud üllitise arendajatega juttu teha, ent ka selle kohta jään ootama rohkem infot uudiskirjast.

Need neli polnud kaugeltki kõik indie-mängud, mida gamescomil proovitud sai. Järgmistes postitustes järgmised mängud!