fbpx

Red Dead Redemption 2. Mäng, mida meile pole vaja erinevate uute treileritega maha müüa, sest me rahakotid on juba aastaid stardivalmis olnud. Iga järgnev reklaamklipp näitab, et teose kallal on pööraselt aega nähtud ning lihv antud viimaselegi pikslile. Väidetavalt on sellisel pühendumusel aga oma hinnasilt.

Dan Houser, Rockstari üks asutajatest ning kõnealuse mängu peastsenarist, sattus koos oma kompaniiga kriitikatule alla, kui New York Magazine’is ilmunud artiklis selgus, et Red Dead Redemption 2 valmimine on nõudnud 100-tunniseid töönädalaid. Arendajatele peale pandud kõrged nõudmised ja pinged on mängutööstuses ju kahjuks tuttav teema ning üks põhjustest, miks pidime hiljuti olema tunnistajaks Telltale Gamesi sulgemisele.

Dan Houser oli sunnitud jagama selgitavaid kommentaare. Kotaku päringule vastas mees, et tõi näite kõigest enda (teose narratiivi eest vastutava) üksuse põhjal. 12-aastase tööstaažiga nelik – Mike Unsworth, Rupert Humphries, Lazlow ja Houser ise – on harjunud projekti lõpu hakul jooksul intensiivsete tööpäevadega, mis nõuavad rohkem, kui inimkehale kasulik. Mehed tundsid, et peavad andma endast kõik, et tuua mängijateni parim võimalik teos, mille valmimisele kokku seitse aastat kulunud.

Küll aga ei tähenda tolle neliku ennasthävitav tööprotsess seda, et tegemist on kohustusega, mis laieneb mängustuudio kõikidele teistele töötajatele. Houseri sõnul leidub Rockstarist teisigi veterane, kes suhtuvad enda töösse niivõrd suure kirega, et panustavad projekti alla rohkem, kui nõutud. Tagatipuks usub ta, et Rockstar panustab suurelt sellesse, et nende kompanii oleks suurepärane koht, kus töötada.

Aastal 2010, kui Rockstar valmistus väljastama esimest Red Dead Redemptionit, jõudis internetti stuudio töötajate pereliikmete ja sugulaste poolt koostatud dokument, mis väitis, et stuudio töötajate tööpäevad kestavad umbes 12 tundi, laupäeval töötamine on kohustuslik ning hüvesid kärbitakse.

Red Dead Redemption 2 jõuab meieni 26. oktoobril, teose netipõhine mitmikmänguosa Red Dead Online (kas koos või ilma battle royale mängulaaditakappab järele novembrikuus. Loodetavasti suudab kõnealune mäng Aleksandrit positiivselt üllatada.

Allikas: Kotaku