fbpx

Fortnite Battle Royale turniirid pole enam midagi uut, küll aga olid uuenduslikud Winter Royale 1 miljoni dollari suuruse auhinnafondiga võistluse reeglid. Erinevalt Fall ja Summer Skirmish võistlustest on talvine suurturniir võrgupõhine ning avatud kõigile. Juba eos lõhnab see pahameele järgi ning nagu möödunud nädalavahetusel Ühendriikides toimunud kvalifikatsioonid näitasid, ei haistetud valesti.

Fortnite proovib oma avatud iseloomuga pakkuda mänguruumi võimalikult paljudele inimestele, alates mängu ärimudelist kuni erinevatel platvormidel koosmängimisvõimalusele. Seda sama põhimõtet jälgiti ka Winter Royale turniiri puhul, läbi mille pidid šansi saama ka seni tähelepanuta jäänud oskuslikud mängijad. Kuid pakkudes võimaluse kõigile, on suur tõenäosus, et nende inimeste seas on ka neid, kes ei soovi ausalt mängida. Eriti nii suurte auhinnarahade puhul.

Turner „Tfue“ Tenney, kes on Fortnite’i mängides teeninud üle 400 000 dollari, sai  seda eriti valusalt tunda, kui ta 90 000 striimi vaataja ees aimbotti (abivahendmis võimaldab sooritada täpseid laske isegi sihtmärki tuvastamata) kasutanud vastasmängija poolt elimineeriti. Tfue ei pääsenud 200 parima hulka, kes 11. ja 12. detsembril aset leidval Ühendriikide Winter Royale finaalis 500 000 dollari suuruse auhinnafondi peale võistlema hakkavad. Tema juhtum aga ei olnud muidugi ainus selline ning möödunud nädalavahetus oli Epic Gamesi klienditoele kibe tööaeg. Konkreetsete lahendusteni siiski ei jõutud.

Ebaselged on ka arendaja Epic Gamesi sammud tuua mängu värskust. 6.30 uuendus tõi endaga kaasa paljude jaoks liiga tugeva kuulipilduja ning mängust eemaldati mobiilsuse taganud õhus liuglemise mehhaanika. Samuti muudeti Winter Royale’i reegleid, mille tõttu vähendati materjalide maksimaalseid koguseid poole võrra, suurendati nende hankimise kiirust ning iga elimineerimise eest saadi elusid. Pidev mängu muutumine sobib kindlasti Fortnite’i olemusega, kuid vähendab oskusmängu ja tekitab suuremat ruumi puhtale õnnele.

E-spordi mänguna on Fortnite kindlasti alles end otsimas nagu e-sport isegi. Pigem tekib siiski tunne, et mõned mängud on sobivamad lihtsalt sõpradega nautimiseks. Kas ja milliseid muudatusi suudetakse teha järgmise aasta lõpul toimuvaks esimeseks Fortnite’i maailmakarikaks, näitab aeg.

Allikas: ESPN