fbpx

Vahel ei ole ühe mängu kirjeldamiseks palju sõnu vaja. Asjad saab kokku võtta ka… lühidalt.

Crypt of the Necrodancer on väga omapärane teos. See on kombinatsioon rütmimängust, rollikast ja rogue-lite’ist. Peategelane Cadence pääseb tänu ühe maagi võimetele varajasest surmast, kuid nüüd on ta süda seotud muusikaga. Mängitavuses kajastub see faktina, et tegelane ei saa liikuda ega rünnata, kui ta just ei tee seda rütmiga kooskõlas. Sama piirang kehtib ka loomulikult vaenlastele, mis lisab mängule strateegilise elemendi. Igal pahalasel on oma muster, mille järgi ta tegutseb, see sunnib mängijat omakorda sellega arvestades oma liikumist planeerima. Rütmi järgimine on kasulik, kuna see suurendab mängija võimet vastastele viga teha.

Igal tasemel on erinev helipala, mis tähendab, et kogu aeg peab uue rütmiga kohanema. Ala lõppeb kas siis, kui muusika otsa saab (mille eest saab vähem boonuseid), või kui mängija alistab minibossi ja läheb ukse kaudu sügavamale krüpti. Iga katsetuse ajal saab koguda kulda, mille peab vahel seigeldes leitavas poes ära kasutama (kuna see ei kandu üle järgmisesse mängu), või teemante, mille eest saab enne järgmise jooksu algust relvi ja uuendusi saagipatta lisada. Tuleb ka mainida, et heliriba on lõke, kuid vajadusel saab ka oma muusika taustale mängima panna.