„Miks mitte 90/10?“ küsis Discord oma viimases blogipostituses. Teemaks on muidugi arvutimängude müügist tulenevast kasumiprotsendist, mis on oma poe arendajatele ihaldusväärsemaks muutmisel saamas üheks suurimaks argumendiks.
Steami puhul on pikalt too suhe seisnud 70/30 peal, hiljuti ootamatult turule pressinud Epic Games kahandas enda platvormil tolle numbri aga 88/12 peale. Suve lõpus samuti mänge müüma hakanud Discordi jaoks ei olnud see aga piisav ning nii lihviti viimati pakutust veel kaks protsenti maha.
Nende sõnul ei maksa 2018. aastal arvutimängude levitamine niivõrd palju ning küsida 30% teoste loojate poolt teenitud tulust, oleks liig. Protsent püsib sama olenemata, kas tegemist on indie-arendajatega või AAA-stuudioga. Lisaks uuritakse võimalusi, kuidas toda numbrit tulevikus veelgi väiksemaks teha.
PC-mängude turg on viimaste nädalaga aina rohkem kihama hakanud. Kes astub järgmise sammu, Twitch?
Allikas: Discord
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Teise maailmasõja märulid Euroopa vastupanuliikumistest
Edukat Euroopa päeva – selleks on arenenud Euroopa tandri Teise maailmasõja lõppemise tähistamine ja täna …
-
Teine Tase 526 × Miks GTA 6 uus treiler meile kohe üldse ei meeldinud?
GTA 6 lükati edasi. See on halb. Aga ühtlasi avaldati uus treiler. See on… hea? …
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …