„Miks mitte 90/10?“ küsis Discord oma viimases blogipostituses. Teemaks on muidugi arvutimängude müügist tulenevast kasumiprotsendist, mis on oma poe arendajatele ihaldusväärsemaks muutmisel saamas üheks suurimaks argumendiks.
Steami puhul on pikalt too suhe seisnud 70/30 peal, hiljuti ootamatult turule pressinud Epic Games kahandas enda platvormil tolle numbri aga 88/12 peale. Suve lõpus samuti mänge müüma hakanud Discordi jaoks ei olnud see aga piisav ning nii lihviti viimati pakutust veel kaks protsenti maha.
Nende sõnul ei maksa 2018. aastal arvutimängude levitamine niivõrd palju ning küsida 30% teoste loojate poolt teenitud tulust, oleks liig. Protsent püsib sama olenemata, kas tegemist on indie-arendajatega või AAA-stuudioga. Lisaks uuritakse võimalusi, kuidas toda numbrit tulevikus veelgi väiksemaks teha.
PC-mängude turg on viimaste nädalaga aina rohkem kihama hakanud. Kes astub järgmise sammu, Twitch?
Allikas: Discord
Värske ⚡
-
Teine Tase 519 × GTA 6, Life is Strange’i FLOP ja Fortnite’i Crocsid – mis toimub?
Mis juhtus Level1 Discordi kanaliga ning kuidas ennast veebiruumis varitsevate ohtude eest kaitsta? Andri paljastab …
-
Assassin’s Creed Shadows on tugev kandidaat seeria parima osa tiitlile
Naudin kena panoraamvaadet. Tõmban hinge. Ja hüppan. Assassins Creedis ikka hüpatakse. Ükskõik kui kõrgelt, sest …
-
Teine Tase 518 × Oluline põhjus, miks me väldime selle aasta suurimat rollimängu
Juba mitu nädalat on mehed rääkinud ühest konkreetsest rollimängust, ent vältinud mainimast ühte teist, mis …