Prantsuse mängustuudio Quantic Dream on eelkõige tuntud oma arvukate PlayStation 3 ja 4 konsoolidele loodud seiklusmängude poolest. Nimed, nagu Heavy Rain, Beyond: Two Souls ning mullune Detroit: Become Human peaksid igale mängurile tuttavad olema kui teosed, mis panid kõikide teiste platvormide omanikud kadedate pilkudega Sony masinate poole vaatama.
Nüüd peaks rohelus me nägudest kaduma, sest Quantic Dream naaseb aega, mil nende omapärased mängud jõudsid kõikidele platvormidele. Parimaks näiteks on 2005. aastal ilmunud Fahrenheit, mis jõudis nii Sony kui ka Microsofti konsoolile ja PC-le (ning umbes kümme aastat hiljem uuendatuna ka nutiseadmetele, PC-le ja PS4-le). Stuudio juhid David Cage ja Guillaume de Fondaumière ütlesid, et eksklusiivsuse seljataha jätmine on nende jaoks uus algus.
Tulevastele projektidele paneb Quantic Dreamile õla alla Hiina väljaandja NetEase, kelle tules olevateks raudadeks on veel ka Bungie järgmised teosed (mis ei ole Destinyga seotud) ning külma vastuvõtu osaliseks saanud Blizzardi mobiilimäng Diablo Immortal.
Allikas: Eurogamer
Tulesid aitab põlemas hoida PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
VIDEO: vaatame GTA 6 esimest treilerit (Andri mikker ei tööta)
GTA 6 treiler tuli mõnda aega tagasi välja ja me reageerisime sellele kohe, aga siis …
-
Teine Tase 528 × Uus DOOM – kas puhas rämps või kannatab mängida?
Uus Doom on kohal. Stuudios on kodumaine Doomi-ekspert Allan, kellega koos tehakse selgeks, kas Doom: …
-
Teine Tase 527 × Mängisime vanu GTA-sid. Milline neist on kõige parem?
Külla on tulnud Nele, kellega koos meenutatakse mälestusi vanade GTA-de mängimisest. Lisaks sellele on Sten …