Prantsuse mängustuudio Quantic Dream on eelkõige tuntud oma arvukate PlayStation 3 ja 4 konsoolidele loodud seiklusmängude poolest. Nimed, nagu Heavy Rain, Beyond: Two Souls ning mullune Detroit: Become Human peaksid igale mängurile tuttavad olema kui teosed, mis panid kõikide teiste platvormide omanikud kadedate pilkudega Sony masinate poole vaatama.
Nüüd peaks rohelus me nägudest kaduma, sest Quantic Dream naaseb aega, mil nende omapärased mängud jõudsid kõikidele platvormidele. Parimaks näiteks on 2005. aastal ilmunud Fahrenheit, mis jõudis nii Sony kui ka Microsofti konsoolile ja PC-le (ning umbes kümme aastat hiljem uuendatuna ka nutiseadmetele, PC-le ja PS4-le). Stuudio juhid David Cage ja Guillaume de Fondaumière ütlesid, et eksklusiivsuse seljataha jätmine on nende jaoks uus algus.
Tulevastele projektidele paneb Quantic Dreamile õla alla Hiina väljaandja NetEase, kelle tules olevateks raudadeks on veel ka Bungie järgmised teosed (mis ei ole Destinyga seotud) ning külma vastuvõtu osaliseks saanud Blizzardi mobiilimäng Diablo Immortal.
Allikas: Eurogamer
Tulesid aitab põlemas hoida PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Teine Tase 510 × Mis rõvedused me ekraanile jõuavad?
Saime teada, millised rõvedad pildid vahel Allani ekraanile jõuavad, kui ta mängimisega tegeleb. Lisaks sellele …
-
Kristjan Lustmetsa kaksteist kuud aastal 2024
Kätte on jõudnud see imeline aeg, mil saame heldimusega võtta kokku oma möödunud mänguaasta meeldejäävaimad …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #9 – Rusty’s Retirement
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …