Prantsuse mängustuudio Quantic Dream on eelkõige tuntud oma arvukate PlayStation 3 ja 4 konsoolidele loodud seiklusmängude poolest. Nimed, nagu Heavy Rain, Beyond: Two Souls ning mullune Detroit: Become Human peaksid igale mängurile tuttavad olema kui teosed, mis panid kõikide teiste platvormide omanikud kadedate pilkudega Sony masinate poole vaatama.
Nüüd peaks rohelus me nägudest kaduma, sest Quantic Dream naaseb aega, mil nende omapärased mängud jõudsid kõikidele platvormidele. Parimaks näiteks on 2005. aastal ilmunud Fahrenheit, mis jõudis nii Sony kui ka Microsofti konsoolile ja PC-le (ning umbes kümme aastat hiljem uuendatuna ka nutiseadmetele, PC-le ja PS4-le). Stuudio juhid David Cage ja Guillaume de Fondaumière ütlesid, et eksklusiivsuse seljataha jätmine on nende jaoks uus algus.
Tulevastele projektidele paneb Quantic Dreamile õla alla Hiina väljaandja NetEase, kelle tules olevateks raudadeks on veel ka Bungie järgmised teosed (mis ei ole Destinyga seotud) ning külma vastuvõtu osaliseks saanud Blizzardi mobiilimäng Diablo Immortal.
Allikas: Eurogamer
Tulesid aitab põlemas hoida PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …