Prantsuse mängustuudio Quantic Dream on eelkõige tuntud oma arvukate PlayStation 3 ja 4 konsoolidele loodud seiklusmängude poolest. Nimed, nagu Heavy Rain, Beyond: Two Souls ning mullune Detroit: Become Human peaksid igale mängurile tuttavad olema kui teosed, mis panid kõikide teiste platvormide omanikud kadedate pilkudega Sony masinate poole vaatama.
Nüüd peaks rohelus me nägudest kaduma, sest Quantic Dream naaseb aega, mil nende omapärased mängud jõudsid kõikidele platvormidele. Parimaks näiteks on 2005. aastal ilmunud Fahrenheit, mis jõudis nii Sony kui ka Microsofti konsoolile ja PC-le (ning umbes kümme aastat hiljem uuendatuna ka nutiseadmetele, PC-le ja PS4-le). Stuudio juhid David Cage ja Guillaume de Fondaumière ütlesid, et eksklusiivsuse seljataha jätmine on nende jaoks uus algus.
Tulevastele projektidele paneb Quantic Dreamile õla alla Hiina väljaandja NetEase, kelle tules olevateks raudadeks on veel ka Bungie järgmised teosed (mis ei ole Destinyga seotud) ning külma vastuvõtu osaliseks saanud Blizzardi mobiilimäng Diablo Immortal.
Allikas: Eurogamer
Tulesid aitab põlemas hoida PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …