Prantsuse mängustuudio Quantic Dream on eelkõige tuntud oma arvukate PlayStation 3 ja 4 konsoolidele loodud seiklusmängude poolest. Nimed, nagu Heavy Rain, Beyond: Two Souls ning mullune Detroit: Become Human peaksid igale mängurile tuttavad olema kui teosed, mis panid kõikide teiste platvormide omanikud kadedate pilkudega Sony masinate poole vaatama.
Nüüd peaks rohelus me nägudest kaduma, sest Quantic Dream naaseb aega, mil nende omapärased mängud jõudsid kõikidele platvormidele. Parimaks näiteks on 2005. aastal ilmunud Fahrenheit, mis jõudis nii Sony kui ka Microsofti konsoolile ja PC-le (ning umbes kümme aastat hiljem uuendatuna ka nutiseadmetele, PC-le ja PS4-le). Stuudio juhid David Cage ja Guillaume de Fondaumière ütlesid, et eksklusiivsuse seljataha jätmine on nende jaoks uus algus.
Tulevastele projektidele paneb Quantic Dreamile õla alla Hiina väljaandja NetEase, kelle tules olevateks raudadeks on veel ka Bungie järgmised teosed (mis ei ole Destinyga seotud) ning külma vastuvõtu osaliseks saanud Blizzardi mobiilimäng Diablo Immortal.
Allikas: Eurogamer
Tulesid aitab põlemas hoida PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Teine Tase 524 × Kas The Elder Scrolls IV: Oblivion on hea ka aastal 2025?
Aastal 2006 ilmus Bethesda legendaarne rollimäng The Elder Scrolls IV: Oblivion. Nüüd, pea 20 aastat …
-
Philips Evnia toob Mini LED-i massidesse
Mullu avalikustas Philips Evnia uued M2N6800 seeria monitorid, mis on mõeldud eelkõige pildikvaliteeti ja head …
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …