Loetud päevad pärast Valve’i kaardimängu Artifact ilmumist kirjutati artikkel, mis tõi välja teose negatiivseima poole. Mehaaniliselt teos mängijaskonnale meeldib, kuid sellest rääkides meenuvad esimesena mikromaksed. Raske uskuda, et Valve võiks mõne projektiga põruda, kuid numbrid räägivad enda eest.
Võrreldes üllitist varasemate Valve’i produktsioonide debüütidega, jäi kaardimängu algus ääretult kesiseks – ligikaudu kümme korda nõrgemaks, kui näiteks Dota 2 või Counter-Strike: Global Offensive. Veel kurvem on praegune seis, kus keskmine kasutajate arv on langenud 6000 ringi, samuti jäi mäng eelmise aasta Steami enim mängitud teoste TOP 100 edetabelist välja.
Ehk uuel aastal see koht pisut paraneb, sest eks negatiivne reklaam ole kah reklaam…
Allikas: GitHyp
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …