Loetud päevad pärast Valve’i kaardimängu Artifact ilmumist kirjutati artikkel, mis tõi välja teose negatiivseima poole. Mehaaniliselt teos mängijaskonnale meeldib, kuid sellest rääkides meenuvad esimesena mikromaksed. Raske uskuda, et Valve võiks mõne projektiga põruda, kuid numbrid räägivad enda eest.
Võrreldes üllitist varasemate Valve’i produktsioonide debüütidega, jäi kaardimängu algus ääretult kesiseks – ligikaudu kümme korda nõrgemaks, kui näiteks Dota 2 või Counter-Strike: Global Offensive. Veel kurvem on praegune seis, kus keskmine kasutajate arv on langenud 6000 ringi, samuti jäi mäng eelmise aasta Steami enim mängitud teoste TOP 100 edetabelist välja.
Ehk uuel aastal see koht pisut paraneb, sest eks negatiivne reklaam ole kah reklaam…
Allikas: GitHyp
Värske ⚡
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …
-
Teine Tase 525 × Karl-Alari Varma: ma olen nii õnnelik, et see mäng välja tuli!
Üle pika aja liitub meiega Karl-Alari Varma, kes on siiralt vaimustuses ühest kauaoodatud mängust. Arutame …