Loetud päevad pärast Valve’i kaardimängu Artifact ilmumist kirjutati artikkel, mis tõi välja teose negatiivseima poole. Mehaaniliselt teos mängijaskonnale meeldib, kuid sellest rääkides meenuvad esimesena mikromaksed. Raske uskuda, et Valve võiks mõne projektiga põruda, kuid numbrid räägivad enda eest.
Võrreldes üllitist varasemate Valve’i produktsioonide debüütidega, jäi kaardimängu algus ääretult kesiseks – ligikaudu kümme korda nõrgemaks, kui näiteks Dota 2 või Counter-Strike: Global Offensive. Veel kurvem on praegune seis, kus keskmine kasutajate arv on langenud 6000 ringi, samuti jäi mäng eelmise aasta Steami enim mängitud teoste TOP 100 edetabelist välja.
Ehk uuel aastal see koht pisut paraneb, sest eks negatiivne reklaam ole kah reklaam…
Allikas: GitHyp
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …