Loetud päevad pärast Valve’i kaardimängu Artifact ilmumist kirjutati artikkel, mis tõi välja teose negatiivseima poole. Mehaaniliselt teos mängijaskonnale meeldib, kuid sellest rääkides meenuvad esimesena mikromaksed. Raske uskuda, et Valve võiks mõne projektiga põruda, kuid numbrid räägivad enda eest.
Võrreldes üllitist varasemate Valve’i produktsioonide debüütidega, jäi kaardimängu algus ääretult kesiseks – ligikaudu kümme korda nõrgemaks, kui näiteks Dota 2 või Counter-Strike: Global Offensive. Veel kurvem on praegune seis, kus keskmine kasutajate arv on langenud 6000 ringi, samuti jäi mäng eelmise aasta Steami enim mängitud teoste TOP 100 edetabelist välja.
Ehk uuel aastal see koht pisut paraneb, sest eks negatiivne reklaam ole kah reklaam…
Allikas: GitHyp
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …