Hittseeriate Mass Effect ja Dragon Age arendaja BioWare on ääretult pettunud enda viimati turule jõudnud teoses Anthem. Ettevõtte ninamees Casey Hudson mainib, et paljud mänguvead avaldusid nende jaoks alles peale poelettidele jõudmist.
Hudson räägib, et peale Anthemi avalikustamist on tehtud üle 200 erineva täiustuse, mis parandavad mängitavuse stabiilsust, progressiooni ning lubab ausat saaki. Antud pühendusega teose arendusse loodetakse tagasi võita kogukonna usaldus ning hajutada kartust katkisest mängust.
Mängijad on hetkel siiski üsna skeptilised, et arendajad suudavad värskendust pakkuda ning kriitikat tuleb uksest ja aknast. BioWare’i juht aga lubab: „Kõigele vaatamata teevad meie arendajad igapäevaselt rasket tööd, kuna Anthemi näol on tegemist pidevalt muutuva, areneva ning kasvava maailmaga.“
„See on meile kõigile uus kogemus ning töötame selle kallal, et mäng oleks täiuslik ning ideaalne. Me ei suuda teid ära tänada, et olete sellel teekonnal koos meiega, kuna järgmises etapis lähevad asjad tõeliselt põnevaks,“ kirjutab Hudson.
BioWare’il on Anthemiga suured plaanid – loodetakse ju luua uut superhitti nagu mängustuudio varasemad teosed. Arendaja sõnul on töös asju, mis näitavad, milleks teos tegelikult võimeline on: uus põhilugu, erinevad sündmused ning värsked lisad, mis keerlevad ümber Cataclysmi.
Allikas: Eurogamer
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
TalTechi IT-tudengid korraldavad Eesti suurima mänguloome võistluse
TalTechi IT-teaduskonna üliõpilaskogu (ITÜK) korraldab 11.-13. oktoobrini haarava mänguarenduse võistluse TalTech GameCamp Lite. Tegemist on …
-
Wytchwood, mäng kolmeteistkümne muinasjutuga
Kuigi Wytchwood on juba peaaegu kolm aastat olemas olnud ja ilmselt minu Steami kontol ka …
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …