Activision lööb käed Hiina kompanii Tencentiga (kellele kuulub ka ülipopulaarne MOBA League of Legends ja kes omab osalust Epic Gamesi battle royale teoses Fortnite), et siseneda uuele turule. Üheskoos tuuakse meieni Call of Duty: Mobile, mis toob klassikalise mitmikmängu suurtelt ekraanidelt väiksematele.
Tegemist saab olema tasuta mängitava üllitisega (mis 99,99% tõenäosusega kubiseb erinevatest mikromaksetest), mis toob tagasi fännide lemmikkaardid ja -relvad. Ainuüksi treileris pannakse erilist rõhku esimese Black Opsi lemmiklapsele, miniatuursele Nuketown kaardile. Pakutavate mängulaadidena tuuakse välja Search and Destroy, Free For All ning alati hea valik, Team Deatchmatch (treileri lõpus vihjatakse justkui ka Black Ops IIII battle royale osisele, Blackoutile). Üsna pea iOSi ja Androidi seadmetele jõudva beetatesti kuupäeva meile kahjuks ei avaldatud.
Krõbeda hinnasildiga e-spordiliigas antud mängu me siiski vast ei näe.
Allikas: Engadget
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …