Activision lööb käed Hiina kompanii Tencentiga (kellele kuulub ka ülipopulaarne MOBA League of Legends ja kes omab osalust Epic Gamesi battle royale teoses Fortnite), et siseneda uuele turule. Üheskoos tuuakse meieni Call of Duty: Mobile, mis toob klassikalise mitmikmängu suurtelt ekraanidelt väiksematele.
Tegemist saab olema tasuta mängitava üllitisega (mis 99,99% tõenäosusega kubiseb erinevatest mikromaksetest), mis toob tagasi fännide lemmikkaardid ja -relvad. Ainuüksi treileris pannakse erilist rõhku esimese Black Opsi lemmiklapsele, miniatuursele Nuketown kaardile. Pakutavate mängulaadidena tuuakse välja Search and Destroy, Free For All ning alati hea valik, Team Deatchmatch (treileri lõpus vihjatakse justkui ka Black Ops IIII battle royale osisele, Blackoutile). Üsna pea iOSi ja Androidi seadmetele jõudva beetatesti kuupäeva meile kahjuks ei avaldatud.
Krõbeda hinnasildiga e-spordiliigas antud mängu me siiski vast ei näe.
Allikas: Engadget
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Teine Tase 557 × Kui mitu miljardit maksavad Mortal Kombati mängud?
Sel korral räägime rahast. Nimelt on mitmed kompaniid valmis kulutama miljardeid ja miljardeid dollareid, et …
-
Teine Tase 556 × Unustage GTA 6 – hoopis see on 2026. aasta oodatuim mäng!
2025 pole veel otsa saanud, ent juba oleme mõtetega järgmises aastas. Põhjus lihtne – just …
-
Teine Tase 555 × Kui rikas on Steam tegelikult? Vastus lööb su pahviks
Külla on tulnud Nele, kellega koos üritatakse lõplikult selgeks teha, et kumb lapsepõlvest tuttav sari …