Activision lööb käed Hiina kompanii Tencentiga (kellele kuulub ka ülipopulaarne MOBA League of Legends ja kes omab osalust Epic Gamesi battle royale teoses Fortnite), et siseneda uuele turule. Üheskoos tuuakse meieni Call of Duty: Mobile, mis toob klassikalise mitmikmängu suurtelt ekraanidelt väiksematele.
Tegemist saab olema tasuta mängitava üllitisega (mis 99,99% tõenäosusega kubiseb erinevatest mikromaksetest), mis toob tagasi fännide lemmikkaardid ja -relvad. Ainuüksi treileris pannakse erilist rõhku esimese Black Opsi lemmiklapsele, miniatuursele Nuketown kaardile. Pakutavate mängulaadidena tuuakse välja Search and Destroy, Free For All ning alati hea valik, Team Deatchmatch (treileri lõpus vihjatakse justkui ka Black Ops IIII battle royale osisele, Blackoutile). Üsna pea iOSi ja Androidi seadmetele jõudva beetatesti kuupäeva meile kahjuks ei avaldatud.
Krõbeda hinnasildiga e-spordiliigas antud mängu me siiski vast ei näe.
Allikas: Engadget
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …
-
Teine Tase 544 × Kas aasta oodatuim indie-hitt valmistab pettumuse?
Viimaste aastate oodatuim indie-mäng Hollow Knight: Silksong on lõpuks ometi kohale jõudnud ning Allan on …
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …