Activision lööb käed Hiina kompanii Tencentiga (kellele kuulub ka ülipopulaarne MOBA League of Legends ja kes omab osalust Epic Gamesi battle royale teoses Fortnite), et siseneda uuele turule. Üheskoos tuuakse meieni Call of Duty: Mobile, mis toob klassikalise mitmikmängu suurtelt ekraanidelt väiksematele.
Tegemist saab olema tasuta mängitava üllitisega (mis 99,99% tõenäosusega kubiseb erinevatest mikromaksetest), mis toob tagasi fännide lemmikkaardid ja -relvad. Ainuüksi treileris pannakse erilist rõhku esimese Black Opsi lemmiklapsele, miniatuursele Nuketown kaardile. Pakutavate mängulaadidena tuuakse välja Search and Destroy, Free For All ning alati hea valik, Team Deatchmatch (treileri lõpus vihjatakse justkui ka Black Ops IIII battle royale osisele, Blackoutile). Üsna pea iOSi ja Androidi seadmetele jõudva beetatesti kuupäeva meile kahjuks ei avaldatud.
Krõbeda hinnasildiga e-spordiliigas antud mängu me siiski vast ei näe.
Allikas: Engadget
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
Leho mängis… üheosalisi Euroopa sidescroller’eid
Nagu juba kuuel varasemal aastal, tuleb ka tänavu jaanuaris minu tagasivaade Euroopas valmistatud sidescroller’itele. Ning …
-
Teine Tase 406 × Aasta 2023 esimene suur üllataja on selgunud?
Sten ja Allan on mõlemad mänginud 2023. aasta esimest suuremat mängu ning leiavad, et tegemist …
-
Leho mängis… 25 aasta vanuseid kihutamisi
Taas on üks aasta mööda vuhisenud ja nagu paaril korral varem, vaatan sellise kiirustamise tuules …