Activision lööb käed Hiina kompanii Tencentiga (kellele kuulub ka ülipopulaarne MOBA League of Legends ja kes omab osalust Epic Gamesi battle royale teoses Fortnite), et siseneda uuele turule. Üheskoos tuuakse meieni Call of Duty: Mobile, mis toob klassikalise mitmikmängu suurtelt ekraanidelt väiksematele.
Tegemist saab olema tasuta mängitava üllitisega (mis 99,99% tõenäosusega kubiseb erinevatest mikromaksetest), mis toob tagasi fännide lemmikkaardid ja -relvad. Ainuüksi treileris pannakse erilist rõhku esimese Black Opsi lemmiklapsele, miniatuursele Nuketown kaardile. Pakutavate mängulaadidena tuuakse välja Search and Destroy, Free For All ning alati hea valik, Team Deatchmatch (treileri lõpus vihjatakse justkui ka Black Ops IIII battle royale osisele, Blackoutile). Üsna pea iOSi ja Androidi seadmetele jõudva beetatesti kuupäeva meile kahjuks ei avaldatud.
Krõbeda hinnasildiga e-spordiliigas antud mängu me siiski vast ei näe.
Allikas: Engadget
TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Kas teil on meeles Kazuma Kiryu – Yakuza (nüüdseks Like a Dragon) seeria pikaajaline peategelane, …
-
VIDEO: Balatro on parim pokkerimäng, mis kunagi tehtud!
See on video, millele oleks paslik külge pookida mõne võrgukasiino reklaam! Nimelt mängime pokkerit, ent …
-
Teine Tase 467 × Kuidas on seotud videomängud ja suured pepud?
Oleme oodanud seda momenti pisut üle aasta, ent lõpuks jõudis see kohale – Ragnar on …