fbpx

Hiljuti toimus iga-aastane Game Developers Choice auhindade jagamine, kus säravaima karika pälvis Sony Santa Monica poolt loodud God of War. GDC auhindade jälgimine on huvitav, kuna hääletajateks on mängude loojad ise, mistõttu kommertsliku elemendi osatähtsus ei ole nii suur, kui mitmetel teistel pärgamistseremooniatel. Lisaks tingib see mitmekesisema valimi, kuhu pääseb ka vähemtuntuid mänge, ning selle aasta parimad on:

Aasta mäng:

God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)

Parim heli:

Celeste (Matt Makes Games)

Parim debüüt:

Florence (Mountains)

Parim disain:

Into the Breach (Subset Games)

Innovatsiooni auhind:

Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)

https://www.youtube.com/watch?v=uOjcbdAU5Gw

Parim narratiiv:

Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Parim tehnoloogia:

Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Parim visuaal:

Gris (Nomada Studio / Devolver Digital)

Parim VR/AR mäng ning publiku lemmik:

Beat Saber (Beat Games)

Teerajaja auhind:

Rieko Kodama

Lühidalt on tegemist Jaapani videomängude artisti, direktori ja produtsendiga, kes töötab Sega ridades. Ta on üks esimesi märkimisväärseid artiste tööstuses alustades seda tööd juba 1984. aastal.

Elutöö Preemia:

Amy Hennig

See nimi on ilmselt juba tuttavam. Unchartedi seeria üks mängurežissöör ja stsenarist Henning on lisaks Sony kaubamärgile tuntud ka selliste mängude eestvedajana nagu Legacy of Kain: Soul Reaver, Soul Reaver 2 ja Legacy of Kain: Defiance.

Igapäevaselt kommertslike üllitistega kokku puutuval mänguril leidub siin üleval nii mõndagi huvitavat, mida ära proovida. Isiklikust vaatepildist peaks aga ühel ilusal päeval selle Beat Saberi ette võtma.

Allikas: GDC

TULESID AITAB PÕLEMAS HOIDA PUNKTID.EE