Oleme juba aastaid visanud rõõmsalt nalja mänguseeriate Sleeping Dogs ja Watch Dogs üle, kuna nendes on oodatust vähem koeri. Ubisofti häkkimismängu Watch Dogs Legion avatud maailmas ei jaluta ringi aga ühtegi peni ning seda ühel väga konkreetsel põhjusel.
Teose loovjuht Clint Hocking põhjendas seda järgmiselt: „Kui sa näed prügimeest töötamas ja sa tulistad prügimeest, paneme tema õe sind vihkama ja tema venna sind vihkama. Kui sa näed naist, kes koeraga jalutab ning sa tulistad naist, pidime endalt küsima, et mida me koeraga teeme?“
Ta jätkab: „Kas keegi võtab selle koera endale? Kas temast saab hulkuv loom? Kas ta kaob maailmast täielikult? See ei tundu aus. Kas me tõstame ta resolutsiooni ja temast saab osake simulatsioonist? Ma hammustasime niigi suure tüki ning me ei teadnud mida teha. Kuidas selle probleemiga tegeleda. Seega jah – koeri pole.“
Olgem ausad, ka meil läheks süda härdaks, kui Brexiti järgne, niigi õnnetu Londoni tänavad oleksid täidetud hulkuvate koertega. Ja noh, eks muudaks koerte eksisteerimine raskemaks ka lubadust, et mängija saab kehastuda ükskõik milliseks maailmas eksisteerivaks tegelaseks.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …