Oleme juba aastaid visanud rõõmsalt nalja mänguseeriate Sleeping Dogs ja Watch Dogs üle, kuna nendes on oodatust vähem koeri. Ubisofti häkkimismängu Watch Dogs Legion avatud maailmas ei jaluta ringi aga ühtegi peni ning seda ühel väga konkreetsel põhjusel.
Teose loovjuht Clint Hocking põhjendas seda järgmiselt: „Kui sa näed prügimeest töötamas ja sa tulistad prügimeest, paneme tema õe sind vihkama ja tema venna sind vihkama. Kui sa näed naist, kes koeraga jalutab ning sa tulistad naist, pidime endalt küsima, et mida me koeraga teeme?“
Ta jätkab: „Kas keegi võtab selle koera endale? Kas temast saab hulkuv loom? Kas ta kaob maailmast täielikult? See ei tundu aus. Kas me tõstame ta resolutsiooni ja temast saab osake simulatsioonist? Ma hammustasime niigi suure tüki ning me ei teadnud mida teha. Kuidas selle probleemiga tegeleda. Seega jah – koeri pole.“
Olgem ausad, ka meil läheks süda härdaks, kui Brexiti järgne, niigi õnnetu Londoni tänavad oleksid täidetud hulkuvate koertega. Ja noh, eks muudaks koerte eksisteerimine raskemaks ka lubadust, et mängija saab kehastuda ükskõik milliseks maailmas eksisteerivaks tegelaseks.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud
Ägedat kosmonautika päeva! Sel puhul vaatame taas korra tagasi 2023-le kui rikkalikule kosmosemängude aastale. Eelmisel …