Ubisoft on aina enam ja enam pöörama rohkem tähelepanu PC-mänguritele. Tundub, et strateegia on ennast ära tasunud, sest kui hiljuti avaldati kompanii majandusaasta esimese veerandi tulemused, istus tulutoovaima platvormi troonil justnimelt arvuti.
Suurimateks abivahenditeks antud eesmärgi saavutamiseks olid mänguarendaja ja -väljaandja suurteosed Assassin’s Creed Odyssey ja Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Ainsa PC-eksklusiivina ilmus kõnealuse perioodi (esimene kvartal kestab aprillist juuni lõpuni) ajal strateegiateos Anno 1800, mis samuti suurt rolli mängis.
Arvutimängud moodustasid perioodi tulust tervelt 34%, järgnes PlayStation 4, mille saavutuseks jäi 31%. Võrreldes eelmise aasta tulemusega, kasvas PC-mängude tulusus tervelt 10% võrra.
Tõenäoliselt jätkab kompanii samas vaimus ning platvormieelistus nende silmis ei muutu. On ju kuutasupõhine mänguteenus Uplay+ (mis hakkab sisaldama enam kui 100 Ubisofti hitti) samuti vaid PC-kasutajatele suunatud.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …