Ubisoft on aina enam ja enam pöörama rohkem tähelepanu PC-mänguritele. Tundub, et strateegia on ennast ära tasunud, sest kui hiljuti avaldati kompanii majandusaasta esimese veerandi tulemused, istus tulutoovaima platvormi troonil justnimelt arvuti.
Suurimateks abivahenditeks antud eesmärgi saavutamiseks olid mänguarendaja ja -väljaandja suurteosed Assassin’s Creed Odyssey ja Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Ainsa PC-eksklusiivina ilmus kõnealuse perioodi (esimene kvartal kestab aprillist juuni lõpuni) ajal strateegiateos Anno 1800, mis samuti suurt rolli mängis.
Arvutimängud moodustasid perioodi tulust tervelt 34%, järgnes PlayStation 4, mille saavutuseks jäi 31%. Võrreldes eelmise aasta tulemusega, kasvas PC-mängude tulusus tervelt 10% võrra.
Tõenäoliselt jätkab kompanii samas vaimus ning platvormieelistus nende silmis ei muutu. On ju kuutasupõhine mänguteenus Uplay+ (mis hakkab sisaldama enam kui 100 Ubisofti hitti) samuti vaid PC-kasutajatele suunatud.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …