Ubisoft on aina enam ja enam pöörama rohkem tähelepanu PC-mänguritele. Tundub, et strateegia on ennast ära tasunud, sest kui hiljuti avaldati kompanii majandusaasta esimese veerandi tulemused, istus tulutoovaima platvormi troonil justnimelt arvuti.
Suurimateks abivahenditeks antud eesmärgi saavutamiseks olid mänguarendaja ja -väljaandja suurteosed Assassin’s Creed Odyssey ja Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Ainsa PC-eksklusiivina ilmus kõnealuse perioodi (esimene kvartal kestab aprillist juuni lõpuni) ajal strateegiateos Anno 1800, mis samuti suurt rolli mängis.
Arvutimängud moodustasid perioodi tulust tervelt 34%, järgnes PlayStation 4, mille saavutuseks jäi 31%. Võrreldes eelmise aasta tulemusega, kasvas PC-mängude tulusus tervelt 10% võrra.
Tõenäoliselt jätkab kompanii samas vaimus ning platvormieelistus nende silmis ei muutu. On ju kuutasupõhine mänguteenus Uplay+ (mis hakkab sisaldama enam kui 100 Ubisofti hitti) samuti vaid PC-kasutajatele suunatud.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 517 × Miks me mängime ikka samu vanu mänge?
Numbrid ei valeta – üpriski arvestatav osa mänguritest veedab aega teoste seltsis, mis ilmusid juba …
-
See on üks äärmiselt oluline postitus wrestlingu teemal
Juba mõne aja pärast, 14. märtsil, ilmub tänavune sissekanne WWE maadlusmängude seerias – WWE 2K25. …
-
Palju õnne sünnipäevaks, The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
2017. aasta 3. märtsil ilmus Nintendo Switchile (ja Wii U peale, aga kes seda konsooli …