Ubisoft on aina enam ja enam pöörama rohkem tähelepanu PC-mänguritele. Tundub, et strateegia on ennast ära tasunud, sest kui hiljuti avaldati kompanii majandusaasta esimese veerandi tulemused, istus tulutoovaima platvormi troonil justnimelt arvuti.
Suurimateks abivahenditeks antud eesmärgi saavutamiseks olid mänguarendaja ja -väljaandja suurteosed Assassin’s Creed Odyssey ja Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Ainsa PC-eksklusiivina ilmus kõnealuse perioodi (esimene kvartal kestab aprillist juuni lõpuni) ajal strateegiateos Anno 1800, mis samuti suurt rolli mängis.
Arvutimängud moodustasid perioodi tulust tervelt 34%, järgnes PlayStation 4, mille saavutuseks jäi 31%. Võrreldes eelmise aasta tulemusega, kasvas PC-mängude tulusus tervelt 10% võrra.
Tõenäoliselt jätkab kompanii samas vaimus ning platvormieelistus nende silmis ei muutu. On ju kuutasupõhine mänguteenus Uplay+ (mis hakkab sisaldama enam kui 100 Ubisofti hitti) samuti vaid PC-kasutajatele suunatud.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 426 × Apple’i 3500 dollari suurune viga?
Me oleme näinud Apple’i tulevikuvisiooni alternatiivset reaalsust pakkuvate seadmete maastikul, ent ei oska öelda, kas …
-
AGON GH401 peakomplekt – tasub kõrva taha panna
Heli mängib arvutimaailmas väga olulist rolli, eriti videomängudes, kus sellest kahjuks tihtipeale mööda vaadatakse. Uurime …
-
Teine Tase 425 × Kas tehisintellekt rikub mängud ära?
Andri ja Sten räägivad sel korral pikemalt tehisintellekti jätkuvast tõusust ning küsivad, kas ja kuidas …