Ubisoft on aina enam ja enam pöörama rohkem tähelepanu PC-mänguritele. Tundub, et strateegia on ennast ära tasunud, sest kui hiljuti avaldati kompanii majandusaasta esimese veerandi tulemused, istus tulutoovaima platvormi troonil justnimelt arvuti.
Suurimateks abivahenditeks antud eesmärgi saavutamiseks olid mänguarendaja ja -väljaandja suurteosed Assassin’s Creed Odyssey ja Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Ainsa PC-eksklusiivina ilmus kõnealuse perioodi (esimene kvartal kestab aprillist juuni lõpuni) ajal strateegiateos Anno 1800, mis samuti suurt rolli mängis.
Arvutimängud moodustasid perioodi tulust tervelt 34%, järgnes PlayStation 4, mille saavutuseks jäi 31%. Võrreldes eelmise aasta tulemusega, kasvas PC-mängude tulusus tervelt 10% võrra.
Tõenäoliselt jätkab kompanii samas vaimus ning platvormieelistus nende silmis ei muutu. On ju kuutasupõhine mänguteenus Uplay+ (mis hakkab sisaldama enam kui 100 Ubisofti hitti) samuti vaid PC-kasutajatele suunatud.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
VIDEO: Skull and Bones on ambitsioonikas, ent kuidas on lood tegelikult?
Tänavu jõudis meieni aegade kõige esimene AAAA-mäng. Mida pakub Ubisofti mereröövlimärul Skull and Bones? Kas …
-
Teine Tase 466 × Kas lastele mõeldud videomängud on liiga halvad?
Külla on tulnud Robert, kellega arutame, millises seisus on lastele mõeldud videomängud. Kas väikestele põnnidele …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud naissangaritega
Kaunist naistepäeva! Vaatame sel puhul viiendat korda visade naissangaritega videomänge. Seekord läheme nendega koos kaugetele …