Ubisofti tegevjuht Yves Guillemot andis hiljuti intervjuu veebiväljaandele gamesindustry.biz, kus kinnitas, et mängustuudio keskendub edaspidi pikkadele teostele, mille läbimiseks kulub kümneid tunde.

Yves Guillemotilt küsiti, kas Ubisoft pöördub kunagi tagasi mängus Assassin’s Creed Unity nähtud mudeli juurde, mille põhiloo läbimine võttis aega vähem kui 15 tundi. Guillemot vastas selle peale, et ettevõtte eesmärk on luua teoseid, mis oleksid kui Assassin’s Creed Unity, aga seda kui Assassin’s Creed Odyssey mängus. Viimase läbimine võtab rohkem kui 60 tundi. Yvesi seisukoht on, et mängud peavad koosnema väikestest kogemustest, kus mängija saab valida ise oma teekonna antud maailmas.
Guillemot lisas, et 60 tunnine mänguaeg tõestab seda, kuidas mängijad saavad oma investeeritud aja eest palju tagasi, tunduvalt rohkem kui varasemalt. Seda toetavad ka erinevad allalaetavad lisapakid, mis lugusid veelgi laiendavad.
Kas see annab alust arvata, et järgmine Splinter Cell tuleb samuti avatud maailmaga?
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …
-
Teine Tase 544 × Kas aasta oodatuim indie-hitt valmistab pettumuse?
Viimaste aastate oodatuim indie-mäng Hollow Knight: Silksong on lõpuks ometi kohale jõudnud ning Allan on …
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …