Ubisofti tegevjuht Yves Guillemot andis hiljuti intervjuu veebiväljaandele gamesindustry.biz, kus kinnitas, et mängustuudio keskendub edaspidi pikkadele teostele, mille läbimiseks kulub kümneid tunde.
Yves Guillemotilt küsiti, kas Ubisoft pöördub kunagi tagasi mängus Assassin’s Creed Unity nähtud mudeli juurde, mille põhiloo läbimine võttis aega vähem kui 15 tundi. Guillemot vastas selle peale, et ettevõtte eesmärk on luua teoseid, mis oleksid kui Assassin’s Creed Unity, aga seda kui Assassin’s Creed Odyssey mängus. Viimase läbimine võtab rohkem kui 60 tundi. Yvesi seisukoht on, et mängud peavad koosnema väikestest kogemustest, kus mängija saab valida ise oma teekonna antud maailmas.
Guillemot lisas, et 60 tunnine mänguaeg tõestab seda, kuidas mängijad saavad oma investeeritud aja eest palju tagasi, tunduvalt rohkem kui varasemalt. Seda toetavad ka erinevad allalaetavad lisapakid, mis lugusid veelgi laiendavad.
Kas see annab alust arvata, et järgmine Splinter Cell tuleb samuti avatud maailmaga?
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …
-
Teine Tase 501 × See konsool maksab 850 eurot. Meie ütleme, kas peaksid selle ostma!
Hiljuti jõudis poelettidele Sony uhiuus konsool PlayStation 5 Pro, mille hind on võrdlemisi krõbe. Nimelt …