Ubisofti tegevjuht Yves Guillemot andis hiljuti intervjuu veebiväljaandele gamesindustry.biz, kus kinnitas, et mängustuudio keskendub edaspidi pikkadele teostele, mille läbimiseks kulub kümneid tunde.
Yves Guillemotilt küsiti, kas Ubisoft pöördub kunagi tagasi mängus Assassin’s Creed Unity nähtud mudeli juurde, mille põhiloo läbimine võttis aega vähem kui 15 tundi. Guillemot vastas selle peale, et ettevõtte eesmärk on luua teoseid, mis oleksid kui Assassin’s Creed Unity, aga seda kui Assassin’s Creed Odyssey mängus. Viimase läbimine võtab rohkem kui 60 tundi. Yvesi seisukoht on, et mängud peavad koosnema väikestest kogemustest, kus mängija saab valida ise oma teekonna antud maailmas.
Guillemot lisas, et 60 tunnine mänguaeg tõestab seda, kuidas mängijad saavad oma investeeritud aja eest palju tagasi, tunduvalt rohkem kui varasemalt. Seda toetavad ka erinevad allalaetavad lisapakid, mis lugusid veelgi laiendavad.
Kas see annab alust arvata, et järgmine Splinter Cell tuleb samuti avatud maailmaga?
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …