Ubisofti tegevjuht Yves Guillemot andis hiljuti intervjuu veebiväljaandele gamesindustry.biz, kus kinnitas, et mängustuudio keskendub edaspidi pikkadele teostele, mille läbimiseks kulub kümneid tunde.

Yves Guillemotilt küsiti, kas Ubisoft pöördub kunagi tagasi mängus Assassin’s Creed Unity nähtud mudeli juurde, mille põhiloo läbimine võttis aega vähem kui 15 tundi. Guillemot vastas selle peale, et ettevõtte eesmärk on luua teoseid, mis oleksid kui Assassin’s Creed Unity, aga seda kui Assassin’s Creed Odyssey mängus. Viimase läbimine võtab rohkem kui 60 tundi. Yvesi seisukoht on, et mängud peavad koosnema väikestest kogemustest, kus mängija saab valida ise oma teekonna antud maailmas.
Guillemot lisas, et 60 tunnine mänguaeg tõestab seda, kuidas mängijad saavad oma investeeritud aja eest palju tagasi, tunduvalt rohkem kui varasemalt. Seda toetavad ka erinevad allalaetavad lisapakid, mis lugusid veelgi laiendavad.
Kas see annab alust arvata, et järgmine Splinter Cell tuleb samuti avatud maailmaga?
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …
-
Ülimenuka Balatro looja: minu järgmine mäng saab olema totaalne koerapask
Pole kahtlustki, et üks 2024. aasta parimaid mänge oli mullu veebruaris ilmunud kaardimäng Balatro. Mäng …
-
Teine Tase 519 × GTA 6, Life is Strange’i FLOP ja Fortnite’i Crocsid – mis toimub?
Mis juhtus Level1 Discordi kanaliga ning kuidas ennast veebiruumis varitsevate ohtude eest kaitsta? Andri paljastab …