BlizzCon 2019 laval kuulutati välja Diablo IV. Nagu Blizzardile kombeks, tehti seda väga visuaalse ja pika videoga, tõestades taaskord, et mängustuudio võiks end poliitikasse segamise asemel hakata täispikkasid animatsioone tegema.
Diablo IV valmimise eest vastutav Luis Barriga sõnas, et teos leiab aset aastaid pärast Diablo III tegevust. Samuti lubas Barriga, et Diablo IV vaatab tagasi seeria tumedate juurte poole. Väljakuulutatud teos ei saa omama võrguvaba versiooni, mis tähendab, et mängu nautimiseks peab kogu aeg olema ühendatud internetiga. Mängitavus hakkab olemuselt sarnanema massirollikaga, kus suur avatud ja jagatud maailm on seotud teiste mängijatega. Seega – mängida saab küll üksi, aga mitte võrguvabalt.
Järjekorras juba neljas osa ei saanud Blizzardile kohaselt ilmumiskuupäeva, kuid teost saab hakata nautima PC, Xbox One’i ja PlayStation 4 mängumasinatel. Ehk tähendab see seda, et Diablo IV jõuab meieni enne 2020. aasta pühadehooaega, mil eelpool nimetatud mängukonsoolid saavad uued järglased.
Paljudele, sealhulgas ka antud uudise kirjutajale, pole vaja meenutada, kui kohmakas oli Diablo III ilmumine 2012. aasta märtsikuus. Mitmetel mängijatel läks aega mitu päeva, et teos üldse käivitada, et seejärel helendava ekraani vahendusel taaskogeda legendaarset „error 37“ nimelist veateadet. Loodetavasti on Blizzard oma vigadest õppinud ning ei too uue peatükiga kaasa mängijatele vastumeelseid lahendusi nagu oli reaalset raha kasutav oksjonimaja. Samas on tegemist ikkagi mängutööstusega, mis on pidevas arengus ning seeläbi katsetavad arendajad erinevaid lahendusi.
Allikas: PC Gamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 510 × Mis rõvedused me ekraanile jõuavad?
Saime teada, millised rõvedad pildid vahel Allani ekraanile jõuavad, kui ta mängimisega tegeleb. Lisaks sellele …
-
Kristjan Lustmetsa kaksteist kuud aastal 2024
Kätte on jõudnud see imeline aeg, mil saame heldimusega võtta kokku oma möödunud mänguaasta meeldejäävaimad …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #9 – Rusty’s Retirement
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …