fbpx

BlizzCon 2019 laval kuulutati välja Diablo IV. Nagu Blizzardile kombeks, tehti seda väga visuaalse ja pika videoga, tõestades taaskord, et mängustuudio võiks end poliitikasse segamise asemel hakata täispikkasid animatsioone tegema.

Diablo IV valmimise eest vastutav Luis Barriga sõnas, et teos leiab aset aastaid pärast Diablo III tegevust. Samuti lubas Barriga, et Diablo IV vaatab tagasi seeria tumedate juurte poole. Väljakuulutatud teos ei saa omama võrguvaba versiooni, mis tähendab, et mängu nautimiseks peab kogu aeg olema ühendatud internetiga. Mängitavus hakkab olemuselt sarnanema massirollikaga, kus suur avatud ja jagatud maailm on seotud teiste mängijatega. Seega – mängida saab küll üksi, aga mitte võrguvabalt.

Järjekorras juba neljas osa ei saanud Blizzardile kohaselt ilmumiskuupäeva, kuid teost saab hakata nautima PC, Xbox One’i ja PlayStation 4 mängumasinatel. Ehk tähendab see seda, et Diablo IV jõuab meieni enne 2020. aasta pühadehooaega, mil eelpool nimetatud mängukonsoolid saavad uued järglased.

Paljudele, sealhulgas ka antud uudise kirjutajale, pole vaja meenutada, kui kohmakas oli Diablo III ilmumine 2012. aasta märtsikuus. Mitmetel mängijatel läks aega mitu päeva, et teos üldse käivitada, et seejärel helendava ekraani vahendusel taaskogeda legendaarset „error 37“ nimelist veateadet. Loodetavasti on Blizzard oma vigadest õppinud ning ei too uue peatükiga kaasa mängijatele vastumeelseid lahendusi nagu oli reaalset raha kasutav oksjonimaja. Samas on tegemist ikkagi mängutööstusega, mis on pidevas arengus ning seeläbi katsetavad arendajad erinevaid lahendusi.

Allikas: PC Gamer