Vahel ei ole ühe mängu kirjeldamiseks palju sõnu vaja. Asjad saab kokku võtta ka… lühidalt.
Üksikisikuvaade ja platvormimine on asjad, mis minu silmis kohe kuidagi omavahel ei sobitu. Siiski leidub videomänge, mis antud sümbioosi soovivad ära kasutada, pannes eelnevalt mainitud argumenti ümber kirjutama. Üheks selliseks teoseks saab lugeda 27. oktoobril ilmunud möllukat Ghostrunner. Slipgate Ironworks stuudio valvsa pilgu all sündinud üllitis leiab aset küberpungilikus universumis, kus mängija kehastub küberninjaks, kes vaevleb mälukaotuse all (siinkohal saab paralleele tuua möödunud aastal ilmunud Katana Zeroga). Tema sihiks on päästa tehisintellekt Arhitekt inimkonda valitseva pahalase Mara võimu alt.
Visuaalselt niigi võrratule teosele annavad lisavürtsi keerukad hüppamissektsioonid ja vaenlased, mille või kelle puhul üks vale liigutus maksab üsnagi kiirelt kätte, viies mängija tagasi kas leveli või vahepunkti algusesse. Mainimata ei saa jätta ka asjaolu, et kogu seda frustratsiooni ja leveli läbimise järgset rahuolu saadab vägagi hea heliriba! Olgugi, et Ghostrunner on oma ülesehituselt vägagi hea mäng ja tarbitav nii PC kui ka konsoolide peal, tuleb arvestada selle kurva tõsiasjaga, et puldiga mängimine lisab kõvasti keerukust juurde. See võib aga üsna kiirelt tekitada isu teos sinnapaika jätta.
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, osa 38: Me tegelikult vihkame animet?!
Luuserid on kolm (3!) kuud jõudu kogunud, et tuua teieni järjekordne episood. Kui eelmisel korral …
-
Teine Tase 376 × Andri teeb kilpkonnadega… MIDA?!
Meeskond tüürib nostalgilistel radadel, sest värskelt on ilmunud „Teismeliste Ninjakilpkonnade“ teemaline videomäng. Andri teeb avalikuks …
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …