No nii, järjekordne aasta ning järjekordne lühike nimekiri tänavustest mängudest. Peaaegu nagu traditsioon, vähemalt minu jaoks.
Kuigi – et enda vastu aus olla, kadus pool minu aastat ühe kindla… riigiga seotud tegevuse alla, mille vältel oli mul võimalik mängida vaid vanemaid teoseid, kuna mu sülearvuti on uute mängude jaoks liiga vana ja võimetu.
Uuemate generatsioonide konsoolide puudumine ei aita kindlasti kaasa, rääkimata veel asjaolust, et enamus mu mänguaega sel aastal kulus vanade võlgade tasumiseks. Olgu need siis eelmiste aastate nimekirjadest leitavad teosed või mängud, mille ostsin kunagi ammu Steamis toimuvate allahindluste ajal ja ei olnud isegi kunagi tööle pannud.
Ent mis siin ikka halada, midagi jõudsin siiski tänavu ju mängida (mis ei olnud vana)!
3. Fall Guys: Ultimate Knockout
Fall Guys sai välja tulles kiirelt ülipopulaarseks ning see oli pandeemia ajaks perfektne! Lihtsalt hüppa sisse ja mängi teiste suvaliste inimestega, kuni langed välja või võidad. Minu jaoks oli ainus murekoht kohaliku mitmikmängu võimaluse puudumine, kuid mis seal ikka. Lõbus väike teos see siiski oli, kuna erinevad „Wipeout“ (too telesaade, mitte PS1 mäng) stiilis väljakutsed lisasid palju variatsiooni igasse võistlusesse. Isegi kui mõned olid… halvemad kui teised.
Aga sealkohal kahjuks minu lugu (vähemalt seni) lõppeb, kuna millegipärast ei taha mäng peale teise hooaja väljatulekut minu arvutis tööle hakata. Õnneks on mul olnud piisavalt teisi teoseid, millega oma aega sisustada, mistõttu pole ma viitsinud Fall Guysi uuesti alla laadida. Võib-olla tulevikus proovin kunagi uuesti, kui on vaja mingit lõbusat väikest mängu, milles saan veidi oma platvormimisoskusi proovile panna.
2. Genshin Impact
Ma pole tavaliselt ei gacha– ega ka mobiilimängude mängija. Miks on siis üks selle aasta suuremaid gacha mobiilimänge minu parimate teoste nimistus? Noh, sest see on teistsugune! Põhipunktiks on tegelikult see, et miskipärast ei tahtnud Genshin Impact mu arvutis tööle hakata (märkan siin mingit ühist joont). Seetõttu olin sunnitud teost nautima telefonil, kuid selgus, et see polegi kõige hullem saatus!
Genshin Impact on The Legend of Zelda: Breath of the Wildiga võrreldav rollimäng. Võrdluseid luuakse tihtipeale tänu liuglemismehhaanikale, maailma avastamisele ja võitlusmehaanikatele. Unikaalsust lisab aga elementide süsteem. Maailmas leidub seitse erinevat maagilist elementi, mille reaktsioonid kas aitavad või peatavad mängijat tema seiklustel. Üks suurim eelis teiste gacha-mängude ees on muidugi ka asjaolu, et tegelased ei ole lihtsalt pildid ekraanil, vaid kolmedimensioonilised karakterid detailsete mudelitega, keda saad täielikult kontrollida suures huvitavas maailmas.
1. Risk of Rain 2
Mulle meeldivad rogue-like žanrisse kuuluvad teosed ning kõnealust mängu olen juba aastaid nautinud alates selle paiskumisest Steami varajase ligipääsu programmi. Nüüd on Risk of Rain 2 saanud ametlikult 1.0 versiooni ning mäng on parem kui kunagi varem! Kuid mis teeb selle üldse nii eriliseks?
Nagu paljud teised žanri esindajad, on ka see teos suuresti taasmängitav, kuna iga läbimine on unikaalne, tänu erinevatele faktoritele, nagu tasemetest leitavad esemed, vaenlased, asjade asukohad kaardil ja nii edasi. Risk of Rain 2 üks suuremaid tugevusi on muidugi ka kümme omapärase mängustiiliga tegelast, keda on võimalik lahti lukustada. Sõpradega koos mängimise võimalus on minu jaoks aga kirss tordil, sest miski pole lõbusam, kui sõpradega koos rõõmustamine ja ahastamine.
Muidugi ei saa mainimata jätta minu lemmikaspekti paljude mängude juures – muusika. Üks mu lemmiknäide teose heliribast asub üleval videona, kuid isegi kui žanri enda vastu huvi pole, võib selle muusikalist poolt siiski kogeda! Helilooja Chris Christodoulou on vägagi andekas, luues erinevate õhkkondadega palasid mängu mitmetele keskkondadele ning kogu tema töö on leitav ka mehe enda Youtube’i kanalilt.
Kuigi enda kokkupuude tänavuse aasta teostega võis olla piiratud, oli 2020 siiski hea aasta videomängude jaoks, vaatamata… kõigele muule. Ootan huviga, mida toob endaga kaasa uus konsooligeneratsioon ja ka uued teosed arvutil ja muudel platvormidel. Ka siis, kui ma ise kõike kogeda ei saa või ei jõua.
Värske ⚡
-
Teine Tase 504 × Mida teha, kui mängimine hakkab meenutama täiskohaga tööd?
Külla on tulnud Ago, kellega koos räägitakse pikalt ja laialt sellest, mida teeb ukrainlaste ellujäämismäng …
-
VIDEO: HATORi tooted – mida inimesed MängudeÖÖl katsuda said?
MängudeÖÖ raames toimus HATORi toodete esmaesitlus Eestis, mis tähendab, et just seal oli esimest korda …
-
Teine Tase 503 × Stalker 2 võib olla selle aasta kõige olulisem mäng!
Oleme oodanud S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ilmumist juba aastaid. Nüüd on see lõpuks ometi …