fbpx

Kui GTA V esimest korda ilmavalgust nägi ja eelmise põlvkonna konsoolidele jõudis, uskusid vähesed, et nii hea väljanägemisega mäng tõesti suudab joosta niivõrd vanadel mängumasinate. Aasta oli 2013. Oma silm oli kuningas ning tihti jõudis mänguritele alles lõputiitreid vaadates kohale, et neid ei ole petetud – see suur ja avatud maailm tõesti jooksis PlayStation 3 ja Xbox 360 konsoolidel. Miks alles siis? Eks ikka seepärast, et hea lugu ning veel parem mängitavus haarasid täielikult endasse ning ei lubanud nähtut kuidagi analüüsida.

2014. aasta novembrikuus jõudis kätte järg käesoleva konsoolipõlvkonnani, PS4 ja Xbox One said oma GTA V, mis tõi kaasa märgatavad graafilised kui ka mängitavuse uuendused, kasvõi juba esimese isiku vaate. Käesoleva aasta 15. aprillil ilmus aga mäng lõpuks ka arvutitele. Mis uuendused see endaga kaasa tõi? Loomulikult modifikatsioonid. Sellega omakorda kaasnes mängu tundmatuseni muutumine, tihtilugu vastupidises suunas kui loodeti.

Me oleme näinud nii Iron Mani kui ka Hulki, vihaseid lennukeid ning uppuvaid linnu, kuid siiani pole näinud GTA V nii kaunina kui nüüd. Modifikatsioonide tegija Josh Romito tegi kõigile vabalt kättesaadavaks oma nägemuse sellest, kuidas võib videomängu ja päris maailma omavahel segi hakata ajama.

Pole vist liialdatud, kui nüüd vähemalt pooled antud video vaatajatest saadavad nukra pilgu oma mängimasina poole ning küsivad mõttes, et miks too ei ole võimeline midagi sellist välja jooksutama. Kui video vaadatud, tuleb visata pilk peale ka visuaalset naudingut pakkuvale galeriile:

Modifikatsioon on kõigile vabalt kättesaadav ning allalaetav.

Lisaks Josh Romitole on oma nägemust GTA V hüperreaalsusest tegemas Martin Bergman, kuid see on lihtmänguriteni jõudnud vaid piltide ja video näol. Tema on oma jõud hetkel suunanud sellele, et Star Wars: Battlefront ja „Star Wars: The Force Awakens“ oleksid äravahetamiseni sarnased.

Allikad: Kotaku, Mixed Digital News, thepinnacleofv