Ubisoft on juba aastaid enda avatud maailmaga videomänge sarnase ülesehituse järgi valmis vorpinud. Alati võis kindel olla, kui on olemas suur kaart, tuleb selle nähtavus esmalt tükk-tüki haaval lahti lukustada. Algas see trend koos Assassin’s Creediga, kuid kandus ka kompanii teistesse teostesse, nagu Far Cry 3, 4, Blood Dragon ja Primal, automängu The Crew ning isegi Watch Dogsi esimene osa ei olnud süüst puhas. Eurogamerile antud usutluses avaldas Watch Dogs 2-e loovjuht Jonathan Morin, et seeria järjeosas ei toimu mingit tornide vallutamist (või teistele mängudele vastavaid tegevusi) kaardialade avamiseks – kõik alad on algusest peale nähtavad ning neid saab enda suva järgi avastada.
Watch Dogs 2 ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele juba selle aasta 15. novembril ning tundub iga sammuga enda eelkäijast parem olevat. Loodetavasti see ka nii on, sest meie huvi on igatahes mainimisväärne.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
MÖÖ-LANil võistlevad e-sportlased enam kui 10 000 € suuruse auhinnafondi nimel
7.- 9. juunil leiab Tallinnas Rakett69 Teadusstuudiotes aset esimene MÖÖ-LAN. Tegemist videomängurite seas tuntud üritustesarja …
-
Visa hinge tagasitulek: Mad Catz R.A.T. 8+
Põhja-Ameerika mänguriistvaratootja Mad Catz Interactive läks mõne aasta eest rea lollide otsuste järel pankrotti. Mõni …
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …