Esimene Star Wars Battlefront tundus alguses suurepärane ning lõppteos oli tõepoolest fantastilise visuaalse ilmega. Veidike aga süvenedes sai selgeks, et kogu mäng on siiski pigem lati alt läbi minevat, kuna eirati seda, mis tegi „Star Warsist“ „Star Warsi“. Nimelt keskendus teos vaid netipõhisele mitmikmängule ja kuigi teoreetiliselt ei ole see mitte midagi uut (sarnast valemit kasutasid ja kasutavad siiani üpriski edukalt Overwatch ning esimene Titanfall), ei tundunud see Battlefronti puhul just kõige õigustatum.
Võttes arvesse, kuivõrd palju „Star Warsi“ universumi põhjal erinevat lisamaterjali filmide, animatsioonide, raamatute, koomiksite ja muu põhjal loodud, saab selgeks, kui rikkalik tolle maailma mütoloogia on. Mitte luua üksikmängukampaaniat näib seega üpriski rumala ideena. Õnneks on EA ja DICE sellest aru saanud, sest selle aastanumbri lõpujoonel ilmuv Star Wars Battlefront 2 saab lisaks mitmikmängule ka üksikmängu koos haarava narratiiviga, mis leiab aset mitmetel erinevatel ajastutel.
Tegemist ei ole esimese korraga, mil EA oma mitmikmängupõhistesse tulistamismärulitele loo külge poogib – eelmisel aastal harukordse kiidulaulu vääriliseks saanud Titanfall 2 paistis samuti paljudele (ent mitte minule) silma just oma üksikmängukampaania tõttu.
Allikas: Gameinformer
Värske ⚡
-
Teine Tase 474 × Kui kaua peab mängima, et tohiks mängu halvaks nimetada?
Viimasel ajal saame aina rohkem rääkida kodumaal tehtud mängudest ning ka sel nädalal ei lase …
-
Ludoloogia logi: FPSid Teisest maailmasõjast
8. mail tähistatakse paljudes riikides Võit Euroopas päeva. Me ei hakka praegu vaidlema, et see …
-
Teine Tase 473 × Liiga seksikas? See mäng sattus väidetavalt tsensuuri ohvriks
Külas on Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib sellest, kuivõrd suur ja keeruline …