Nightdive Studios jätkab klassikalise System Shock seeria taaselustamisprojekti peale väikest puhkust. Neljapäeval toimunud GDC 2018 konverentsil rääkisid tegevdirektor Stephen Kick ja ettevõtte arendusdirektor Larry Kuperman intervjuus pausi põhjustest ja hetkeseisust.
Kicki sõnul mindi liiga kaugele algsest kavast ja demost, mida näidati Kickstarteri toetajatele. Kuperman lisas, et mida rohkem projekt arenes, seda ambitsioonikamaks muutus meeskond. Iga liige tahtis mängule omaenda jälje jätta, mis ajas teose üha kaugemale esialgsest visioonist, mida projekti toetavatele inimestele pakuti.

Peale arendustiimis toimunud muudatusi, tehti plaanid ümber ja liiguti tagasi selle poole mis lubati: modernne versioon klassikalisest 1994. aasta System Shockist. Lisaks suunamuutusele, vahetati välja ka varajasem Unity uue Unreal mängumoootori vastu. Kick lubas, et Kickstarteri toetajad saavad näha Aprillis juba esimesi kaadreid uuest versioonist.
Ootuste järgi peaks mäng valmis olema ja välja tulema 2020. aasta esimeses kvartalis. SHODAN, hoia sa alt!
Allikas: PCGamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 556 × Unustage GTA 6 – hoopis see on 2026. aasta oodatuim mäng!
2025 pole veel otsa saanud, ent juba oleme mõtetega järgmises aastas. Põhjus lihtne – just …
-
Teine Tase 555 × Kui rikas on Steam tegelikult? Vastus lööb su pahviks
Külla on tulnud Nele, kellega koos üritatakse lõplikult selgeks teha, et kumb lapsepõlvest tuttav sari …
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …