LawBreakers tekitas viimasel paaril aastal suurt poleemikat – tegu on reaalsuses üpris huvitava mänguga, mille elu oli tugevalt raskendatud mängu põhilooja, Cliff Bleszinski ülbe käitumise tagajärjel tekkinud negatiivse meediakajastuse tõttu. Samuti puudus teosel õige lähenemine põhiliste mängumehhaanikate õpetamisele. Nüüd, pärast pikka perioodi, mil isegi mänguteemalised meemid muutusid igavaks, otsustas stuudio oma jõudu muude projektide tarbeks rakendada.
Oma blogipostituses nentis arendusstuudio, et saab oma teose edutusest täiesti aru ning neil on olukorrast vägagi kahju. Ükski mänguarendaja ei ärka hommikul mõtttega „nüüd tahaks küll s**ta mängu teha!“ ja Boss Key Productions ei ole erand. LawBreakersi üleviimine tasuta mudelile – liigutus, mis tundub enam kui elementaarsena ning mis oli mängu algne turundusplaan – nõuab aga aega ja rahalisi vahendeid ning stuudio ei saa samal ajal lihtsalt rahulikult istuda. Nende sõnul on uus videomäng juba arenduses ja tegu on kireprojektiga, mille avalikustamist ei jõua stuudio ära oodata.
Loodetavasti läheb Boss Key uuel mängul eelmisest paremini.
Allikas: Boss Key Productions
Värske ⚡
-
Teine Tase 472 × Viis aastat tagasi naersime selle mängu üle. Aga nüüd?
Amazoni eduka seriaali tõttu on Fallout populaarsem kui kunagi varem. Just sel põhjusel on Sten …
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …