Loetud päevad pärast Valve’i kaardimängu Artifact ilmumist kirjutati artikkel, mis tõi välja teose negatiivseima poole. Mehaaniliselt teos mängijaskonnale meeldib, kuid sellest rääkides meenuvad esimesena mikromaksed. Raske uskuda, et Valve võiks mõne projektiga põruda, kuid numbrid räägivad enda eest.
Võrreldes üllitist varasemate Valve’i produktsioonide debüütidega, jäi kaardimängu algus ääretult kesiseks – ligikaudu kümme korda nõrgemaks, kui näiteks Dota 2 või Counter-Strike: Global Offensive. Veel kurvem on praegune seis, kus keskmine kasutajate arv on langenud 6000 ringi, samuti jäi mäng eelmise aasta Steami enim mängitud teoste TOP 100 edetabelist välja.
Ehk uuel aastal see koht pisut paraneb, sest eks negatiivne reklaam ole kah reklaam…
Allikas: GitHyp
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …