Oma arvustuses kirjutasin, kuidas Resident Evil 2 üks suurim saavutus on hiiglaslik mantlis mutant, Mr. X. Tema ainsaks ülesandeks on tappa kõik ellujääjad ning teha politseijaoskonnast elav põrgu. Isegi, kui ta pole mängija elusid nulli peksmas, võib tema raskeid samme kuulda üle kogu hoone, pannes pulsi kiirenema.
Mis võiks olla hirmsam, kui kokkupõrge Mr. X-iga? Äkki kohtumine kahe Mr. X-iga, nagu hiljuti tõestas meile mängude kiirläbija BeastGamingHD.
Too tehniline viperus võis rikkuda vaese fänni „kiirjoksu“ (ning võib-olla andis talle ka paar magamata ööd pealekauba), kuid too anomaalia oli paljude mängijate jaoks äärmiselt huvitav. See oli lausa niivõrd intrigeeriv, et YouTube’i kasutaja Dan the Hitman (video nüüdseks maha võetud) avastas, kuidas kõik soovijad saavad enda RE2 kogemuse veelgi stressirohkemaks teha. Kõnealuse situatsiooni saavutamiseks on vaja manipuleerida aspekti, mis Mr. X-i nii hirmsaks vastaseks teebki – tema pidev hoone patrullimine.
Kui mängija suudab hoida patrullivat monstrumit enda ligidal ning suudab aktiveerida mõne hetke, kus Mr. X peaks loosiseselt üllatavalt ilmuma, siis on võimalik, et tekib teine mantlis härrasmees. Miks keegi tahaks endale midagi nii julma teha? Masohhism? Ei tea, aga eks nagu Eesti vanasõnagi ütleb: „Topelt ei kärise!“
Allikas: Kotaku
Osta Resident Evil 2 Punktid.ee lehelt!
Värske ⚡
-
Teine Tase 474 × Kui kaua peab mängima, et tohiks mängu halvaks nimetada?
Viimasel ajal saame aina rohkem rääkida kodumaal tehtud mängudest ning ka sel nädalal ei lase …
-
Ludoloogia logi: FPSid Teisest maailmasõjast
8. mail tähistatakse paljudes riikides Võit Euroopas päeva. Me ei hakka praegu vaidlema, et see …
-
Teine Tase 473 × Liiga seksikas? See mäng sattus väidetavalt tsensuuri ohvriks
Külas on Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib sellest, kuivõrd suur ja keeruline …