Tervelt 11 aastat tagasi jõudis poelettidele üks konkreetne õudusmäng, mida mina pole tänini pimedas toas mängida julgenud. Teose nimeks oli Dead Space ning selle (toona veel) tumm kangelane Isaac Clarke üritas suures kosmosejaamas mutante veristades leida enda tüdruksõpra.
Mäng oli niivõrd edukas, et sellele loodi kaks järjeosa. Kahjuks toppis väljaandja EA oma nina liigselt sarja looja Visceral Gamesi asjadesse ning nii oligi triloogia viimane ots tunduvalt märulirohkem kui kaks varasemat episoodi. Projekt pandi tallele ning Visceral pumpas esmalt välja õnnetu Battlefield Hardline’i ning seejärel üritas Amy Hennigi abiga meieni tuua suurejoonelise üksikmängukampaaniaga „Star Wars“ mängu. See ei õnnestunud ning stuudio sulges oma uksed peaaegu kaks aastat tagasi, 2017. aasta oktoobris.
Küll aga elab Isaac Clarke edasi meie südametes, oma kolmes mängus ning ka paljudes teistes EA teostes. Näiteks astus mees külalisesinejana (peamiselt lahtilukustatava kostüümina) üles sellistest teostes nagu NBA Jam: On Fire Edition, Skate 3 ning Tiger Woods PGA Tour 10. Nüüd aga selgub, et sel oli väga hea põhjus.
Nimelt avaldas üks seeria tasemedisaineritest, et kõik eelnimetatud mängud kasutasid sarnast tehnoloogiat ning Isaaci mudeli teistesse mängudesse ületoomine oli lihtsamast lihtsam. Mis veelgi enam – Dead Space ning Tiger Woodsi golfimäng jooksevad põhimõtteliselt samal mootoril. Õigemini peab Clarke Woodsile suure kummarduse ja tänuavalduse tegema, sest just endise golfiässa virtuaalne kuva oli aluseks õudusmänguseeria mootorile.
Hey, Dead Space LD here. All these games used the same basic model rig, so adding Isaac was as simple as importing the model. Dead Space’s engine was a branch off of Tiger Woods, which was made in the same studio as Dead Space back then.
— Gᴏᴏsʏʟᴠᴀɴɪᴀ (@GameDesignerBen) October 12, 2019
Põhjust sellele ei pea samuti kaugelt otsima. Ajal, mil Visceral Gamesi nimi oli veel EA Redwood Shores (nimevahetus tuli koos Isaac Clarke’i debüüdiga), toodeti tervelt kaheksa Tiger Woods PGA Tour mängu.
Värske ⚡
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …
-
Teine Tase 525 × Karl-Alari Varma: ma olen nii õnnelik, et see mäng välja tuli!
Üle pika aja liitub meiega Karl-Alari Varma, kes on siiralt vaimustuses ühest kauaoodatud mängust. Arutame …
-
Haapsalu õudus- ja fantaasiafilmide festivalil näeb esmakordselt Aegna saarel toimuvat õudusmängu
Esimest korda HÕFFi 20-aastase ajaloo jooksul ühendavad Haapsalus jõud Eesti tuntuimad videomängukanalid Puhata ja Mängida …