See, et videomäng katkematult internetiga ühenduses tahab olla, on iga mööduva päevaga muutumas aina tavalisemaks nähtuseks. Suurimad nimed, mis seda nõuavad, on näiteks Bungie massirollika sugemetega tulistamismäng Destiny ning Ubisofti, ee… massirollika sugemetega tulistamismäng The Division. Nüüd liitub nendega ka Ubisofti järgmise aasta tulija For Honor.
Kompanii esindaja väitel on teatud progressiooniga seotud elemendid jagatud üksikmängu- ja mitmikmängulaadide vahel ning seetõttu on alatine netiühendus kohustuslik. Kas ja kuidas see mängitavust mõjutama hakkab, saame ehk testida uue aasta jaanuarikuus, mil toimub mängu suletud beetatest. For Honori ilmumiskuupäevaks on 2017. aasta 14. veebruar ning platvormideks PC, PlayStation 4 ja Xbox One.
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …