See, et videomäng katkematult internetiga ühenduses tahab olla, on iga mööduva päevaga muutumas aina tavalisemaks nähtuseks. Suurimad nimed, mis seda nõuavad, on näiteks Bungie massirollika sugemetega tulistamismäng Destiny ning Ubisofti, ee… massirollika sugemetega tulistamismäng The Division. Nüüd liitub nendega ka Ubisofti järgmise aasta tulija For Honor.
Kompanii esindaja väitel on teatud progressiooniga seotud elemendid jagatud üksikmängu- ja mitmikmängulaadide vahel ning seetõttu on alatine netiühendus kohustuslik. Kas ja kuidas see mängitavust mõjutama hakkab, saame ehk testida uue aasta jaanuarikuus, mil toimub mängu suletud beetatest. For Honori ilmumiskuupäevaks on 2017. aasta 14. veebruar ning platvormideks PC, PlayStation 4 ja Xbox One.
Värske ⚡
-
Teine Tase 532 × Soomlased astusid oma uue mänguga ämbrisse?
Põhjanaabrite kuulsaim mängustuudio Remedy (Max Payne, Alan Wake) lasi välja uue mängu ja Sten on …
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …