See, et videomäng katkematult internetiga ühenduses tahab olla, on iga mööduva päevaga muutumas aina tavalisemaks nähtuseks. Suurimad nimed, mis seda nõuavad, on näiteks Bungie massirollika sugemetega tulistamismäng Destiny ning Ubisofti, ee… massirollika sugemetega tulistamismäng The Division. Nüüd liitub nendega ka Ubisofti järgmise aasta tulija For Honor.
Kompanii esindaja väitel on teatud progressiooniga seotud elemendid jagatud üksikmängu- ja mitmikmängulaadide vahel ning seetõttu on alatine netiühendus kohustuslik. Kas ja kuidas see mängitavust mõjutama hakkab, saame ehk testida uue aasta jaanuarikuus, mil toimub mängu suletud beetatest. For Honori ilmumiskuupäevaks on 2017. aasta 14. veebruar ning platvormideks PC, PlayStation 4 ja Xbox One.
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Kas teil on meeles Kazuma Kiryu – Yakuza (nüüdseks Like a Dragon) seeria pikaajaline peategelane, …
-
VIDEO: Balatro on parim pokkerimäng, mis kunagi tehtud!
See on video, millele oleks paslik külge pookida mõne võrgukasiino reklaam! Nimelt mängime pokkerit, ent …
-
Teine Tase 467 × Kuidas on seotud videomängud ja suured pepud?
Oleme oodanud seda momenti pisut üle aasta, ent lõpuks jõudis see kohale – Ragnar on …