fbpx

Ubisofti suurejooneline väljalase For Honor on saanud küllaltki positiivset tagasisidet. Gamespot ja IGN pidasid mängu 8 punkti vääriliseks ja Metascore’i lehelt leiame samaväärse punktidearvu – 80. Sellest tulenevalt tundub, et siin on peidus potentsiaalselt hea mäng… olgugi, et meie toimetuses ringelnud vestluste kokkuvõtteid on sobivaim iseloomustama emotsioon „meh“, sest mängu beeta meile väga suurt muljet ei avaldanud.

Olenemata tagasisidest ning serverite probleemide kiusus veedetud ajast testversioonis, pean tunnistama, et miski siiski pani mind täisversiooni poole piiluma. Niisiis, For Honor Standard Editioni võti lunastatud ning mängu allalaadimine üle elatud. Käes oli mängu ilmumiskuupäev 14. veebruar ning sõbrapäevale omase tegevusena olin valmis mängima Prantsusmaa kuulsaima mänguväljastaja uusimat teost.

Vot seda mina teha ei saanud!

Kõrvale kogutud näkside ning jookidega ootasin mängu avanemist… kahjuks seda aga ei juhtunud. Selle asemel, et oleksin kirvega samuraisid või rüütleid rappinud, leidsin eest kirja, mis ütles, et olen liiga rutakas ning pean mängu väljatulekut ootama. Kiire kontroll kalendrisse näitas, et mina ei eksinud. Probleemile lahendust otsides aga avastasin, et ei ole antud paadis ainuke meremees. Tegemist on tuntud murekohaga ning erinevad Redditis ja Ubisofti foorumites ringlevad teemad enam kui päevakohased. Probleemseks osutub just ainult Standard Edition võti, selle põhjuseks peamiselt Ubisofti otsus lasta mängu väljatuleku ajal digitaalsesse müüki vaid Deluxe Edition. Seega minu ostetud variant mängust pole veel e-poes aktiivne, mis tähendab, et see pole veel välja tulnud. Enda arust.

Ainukene variant oli pöörduda Ubisofti klienditoe poole (mis on loomulikult nädalavahetusel suletud) ja oodata lahendusele vastust (paljud probleemi kütkes vaevlevad kasutajad on väljastajalt lihtsalt uue ja töötava võtme saanud). 14. veebruaril saadetud küsimusele vastati 21. veebruaril. Vastuses soovitakse, et tõestaksin mängu ostu ning seejärel saadetakse uus võti. Loodan, et nüüd ei pea jälle seitse päeva ja ööd ootama…

Säärastele lahinguväljadele mina pole jõudnud!

10 000 töötajat, 3 miljardit eurot käivet ning 500 miljonit eurot kasumit. Ubisoft on teinud palju vigu, kuid need on enamjaolt minust ringiga mööda läinud. Aga mitte seekord. Realistlikult öeldes – see, kas mina nende mängu ostan või mitte, ei huvita kedagi ning olles võimalikult objektiivne, mõistan ma, et kõik ei saagi alati täiesti korrektselt minna. Arusaam klienditeenindusest on alati olnud prantslastel erinev ning „käib kah“ suhtumine läbi ajaloo tuntud. Harjumus valget lippu tõsta ning öelda, et oleme valmis kaotama on vist Ubisofti meeskonda üle kandunud. Kui kunagi meenutatakse Yves Guillemot aega Ubisofti juhina ning graveeritakse tema hauakivi, siis seal seisab: „Mees, kellele kõik käis kah – mees nagu Prantsusmaa“.

Minu vihakõne lõpp.