fbpx

Eilse Activisioni otseülekande jooksul saime esmakordse pilgu peale visata aasta lõpus ilmuva Call of Duty: WWII esimesele treilerile. Ühele kõmmutamismängule on tegu väga kohase reklaamklipiga, sest kõiki klišeesid tabati täpselt kümnesse.

Tundub, et Activision ei teinud nalja, kui väitis, et järgmise mänguga viiakse Call of Duty juurte juurde tagasi, sest see treiler kraabib kokku pea kõik äraleierdatud Teise maailmasõja-teemalise mängu/filmi reklaamklipi stampvõtted:

  • Kuulsa kõne pealelugemine samal ajal, kui maandumispaadid aegluubis Normandia ranna poole rühivad.
  • Metsikus kaoses rannale tormi jooksmine.
  • „Hoia oma pea all ja liigu edasi!“
  • Võte randa kaitsepunkrist kuulirahega ülekülvava saksa kuulipiduri selja tagant. Steven Spielberg ja reamees Ryan oleksid uhked!
  • Kurbliku muusika taustal kaeblemine, kui õelad ja pahad on vaenlased.
  • Kurbliku muusika taustal kiitlemine, kui õilsad ja üllad on liitlased.
  • Üle lageda välja jalutavaid sõdureid maha nottiv lennuk.
  • Hollywoodilikult lavastatud adrenaliinirohked Call of Duty momendid, kus midagi lendab õhku/miski kukub kokku.
  • Komandör, kes kaotas lahingus liiga palju mehi, saab lõuga teiselt komandörilt, kes arvab, et esimene komandör poleks pidanud lahingus nii palju mehi kaotama.
  • „Ükski missioon pole liiga raske, ükski ohverdus pole liialt suur!“
  • Lahingus karastunud sõdurit kehastav tuntud Hollywoodi näitleja (Josh Duhamel), kes tervitab mängijat iroonilise nimega (Bloody First) üksusesse.
  • „You’re not in Texas anymore, farm boy!“

Tundub, et lisaks 60 miljonile inimelule kaotasime Teises maailmasõjas ka originaalsuse. Raske on mööda vaadata tundest, et oleme värskes Call of Duty treileris esitletut juba korduvalt näinud.

Call of Duty: WWII ilmub arvutile ning PlayStation 4 ja Xbox One konsoolidele 3. novembril.