Hiljuti andis Assassin’s Creed: Originsi projektijuht Ashraf Ismail Game Informerile mahuka intervjuu, milles arutleti muuseas ka mängus leiduvate linnade suuruse üle.
Ismail väitis, et kuigi täpsed numbrid pole talle teada, peaksid Originsi suurimad asulad olema vähemalt kaks korda mastaapsemad, kui Assassin’s Creed IV: Black Flagi Havana. See tähendaks, et Memphis ja Aleksandria, mis tõenäoliselt saavad olema Originsi suurimad metropolid, jäävad oma mõõtmetelt alla näiteks Unity Pariisile ja Syndicate’i Londonile. See ei tähenda aga ilmtingimata halba, sest kui heita pilk E3 raames ilmunud Originsi demodele, näeme, et kuigi linnad oma suurusega vast rekordeid ei murra, siis teose maailm on omandanud enneolematud mõõtmed.
Ismail oli aga kiire parandama, et Originsi linnade pindalast on olulisem nende orgaaniline olustik, mille loomisele on arendusmeeskond väidetavalt oluliselt rõhku pannud. Suuruse asemel on olulisemale kohale asetatud sisu, tegelased ja huvitavad missioonid, läbi mille asupaigad elule ärkavad ja omandavad unikaalse värvingu.
Lisaks mainitule puudutas intervjuu veel mitmeid huvitavaid teemasid, mis Assassin’s Creedi fännidele kindlasti huvi pakuvad. Mine ja viska pilk peale!
Allikas: Gamespot
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …